سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه سن داره

پرنسس سلنا

اولین کوتاهی موی سر

1393/5/12 16:27
نویسنده : مامان الهام
8,140 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار که شما 1 سال و 2 ماه و 9 روزه هستی موی سر شما رو کوتاه کردیم دیروز زنگ زدم آرایشگاه و برای امروز وقت گرفتم . امروز من و شما و بابایی باهم رفتیم آرایشگاه چون کمی زودتر از وقت تعیین شده رسیدیم به همین خاطر رفتیم طبقه ی بالای آرایشگاه که اتاق بازی هست در انتظار نشستیم تا وقتمون برسه و شما هم اونجا کلی بازی کردی.

تا اینجای کار حسابی به سلنا جونم خوش گذشت ولی وقتی نوبت رسید به اصلاح مو گریه کردی اساسی

تو این ماشین ها ننشستی و آقای آرایشگر مجبور شد تو بغل بابایی موهاتو خیس کنه و شونه بکشه

نشستی بغل بابایی و آقای آرایشگر مشغول کوتاه کردن موهای شما شد

بالاخره با کلی جیغ و داد موهای شما کوتاه شد،اینم عروسک خانم بعد کوتاه شدن موهاش

عکس یادگاری از اولین اصلاح موی سر شما، عکس قبل از اصلاح و بعد از اصلاح  موی سر شما و همین طور پایین عکس اسم شما و تاریخ اصلاح  نوشته شده و  یه تکه از موهای خوشگلت هم پایین چسبونده شده، عروسکم مبارکت باشه

انقدر گریه کرده بودی که همین که نشستیم تو ماشین خوابت برد

پسندها (21)

نظرات (41)

مهربوون
12 مرداد 93 16:38
مبارکت باشه اولین کوتاهی موهای نازت خاله جووون
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم
مریم(پرنیاوبردیا)
12 مرداد 93 21:29
سلام الهام جوونم سلنا در هر دو صورت چه موهای بلند و چه موهای کوتاه خوشگل و دوست داشتنیه..... پس حسابی قبل از کوتاهی مو دختری مون بهش خوش گذشته ولی در آخر وکوتاهی مو گریه ای جونم چه خوشگل شدی..... چه آرایشگاه مجهزی برای بچه ها هست حتما نبریز بیایم اگه بیایم میایم خونه شما خوبه؟ عکسا مثله همیشه عالیه.... مطمنم وقتی سلنا بزرگ بشه به داشتن هم چین پدر و مادری افتخار میکنه امیدوارم لحظه های شاد شاد و با خانواده محترمتون و سپری کنید
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما لطف دارین حتما خانومی اگه بیایین که خیلییییییییییییییییییی خوشحال میشیم
مینا
12 مرداد 93 22:18
ایییییییی جوووووووووووونــــــــــــــــــــــــــمممممممم عزیزم چقد ماه شدی فدات بشم من ماه من روز ب روز جیگرتر میشی خانوم خوشگله مبارکت باشه کوتاه کردن موهات جوجویی الهام جونم دلم خیلی واست تنگ شده بود خوشحالم ک دوباره میتونم بیام پیشتون
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربونم عزیزم منم دلم حسابی برات تنگ شده
مامان الی
12 مرداد 93 22:59
ای جونم بامزه مثل همیشه دوست داشتنی هستی
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله نفیسه
13 مرداد 93 1:05
اولی کوتاهی مو مبارک... الاهی فدات بشم من.... ماه بودی ماهتر شدی... الهام جان از طرف من یه ماچ ابدار....
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم خدا نکنه خاله جون
مامان مهدیه
13 مرداد 93 10:39
ای جونم الههههههههههههی چه ناز خوابیده
مامان الهام
پاسخ
مرسی خانومی
الناز لاله
13 مرداد 93 10:57
مامان فاطمه
13 مرداد 93 11:13
خیلی ماه شدی خاله.قربون اون لبای قشنگت بشم عزیزم.خیلی به دلم نشستی.دوست دارم.بوووووووسسسسسسسسس
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم
مامان هدیه
13 مرداد 93 11:25
وایییییییییییییییی چه دخمل نازی خداحفظش کنه ممنون که بهم سرزدین منم با افتخار شما رو لینک کردم عزیزم مبارکه
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خانومی منم شما رو لینک میکنم
مامان رویا
13 مرداد 93 12:40
موهات چه ناز شده خاله. مبارکه......... انشالله عروسیت... دنیز رو هم می بردم اونجا ولی اونقدر گریه می کرد تا اینکه آخرین بار که بردم احساس کردم عمو آرایشگر تو دلش گفت وای باز این دختره اومد....اصلا همکاری نمیکرد.و من هم مجبور شدم دیگه مو هاشو کوتاه نکنم.مواظب باش تو هم مثل ما نشی خاله... اگه گریه کنی عمو دیگه تو رو هم تو مغازش راه نمیده......
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون آره فکر کنم دیگه ما رو هم راه ندن سلنا یه سر و صدایی انداخته بود بیا و ببین جیغ بنفش میکشید
نگین
13 مرداد 93 12:51
سلام .ای جوووووووووووووونم چه دخمل خوشجلی دارید.خدا براتون نگهش داره .در حین وبگردی یه سری به نی نی وبلاگ میزنم دیدم خالی از لطفه به وبلاگتون نظر ندم .بوسسسسسسسسسس به دخمل خوشگل
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که به وب ما سر زدین ممنونم شما لطف دارین
مامانی
13 مرداد 93 13:54
مبارکه عزیزم خیلی ماه شدی فدات شم که اینقدر بامزه ای ...........
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان رهام
13 مرداد 93 18:36
وای خیلی این سلناخانوم ملوسههههههه.نخورمش چیکار کنم آخهههههه چه قد عکس آخری معصوم و پاک خوابش برده. بوووووس
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم
لیلی
13 مرداد 93 22:33
وااااااااااااای !!!!! خانوم خوشگله چه ماه شده... فداتشممممممممم عزییییییییزم... اگه پیشم بودی میخوردمت... ازهمینجامیبوسمت... مرسی الهام جون بابت اینهمه زحمت...عکساخیلی نازن عزیزم...
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم با چشمای ماهت میبینی عزیزم ممنونم که به وب ما سر میزنی
فاطمه
13 مرداد 93 23:01
سلام الهام جون... به منم سربزن راستی من شما رو گذاشتم قسمت مطالب دوستان تا همیشه در دسترسم باشین اگه با تبادل لینک هم موافق بودین حتما خبرم کنید راستی تو نظر سنجی ها هم شرکت کنید......
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم شما به ما لطف دارین حتما بهتون سر میزنم و با افتخار لینکتون میکنم
❤مامان مهسا❤
14 مرداد 93 8:16
عسل خانم اولین اصلاح موهای نازت مبارک آخخخخخخخ که چقدر خوشگل و ملوس شدی
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان دینا
14 مرداد 93 8:59
مبارکه خاله جون .خیلی ناز شدی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله جونم
عاطفه مامان مانیاد
14 مرداد 93 12:01
وای وای سلنا خانوم مبارکت باشه خوشمل که بودی خوشمل تر شدی عزیزم،عزیزم خصوصی رو چک کن
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
نى نى عسلك
14 مرداد 93 13:22
سلام ممنونم كه به وب من سر زدين.خوشحال شدم از اشنايي با شما ودختر خييييلى نازتون.با افتخار لينك شدين. سلناجون چقدر شبيه باباييه! چقدر هم دوست داشتنيه ماشالا.
مامان الهام
پاسخ
سلام خانومی ممنون که به وب ما سر زدین منم شما رو لینک میکنم
آویسا
14 مرداد 93 15:39
جانم مبارکش باشه
مامان الهام
پاسخ
عزیزم ممنونم
خاله
14 مرداد 93 16:25
مبارکت باشه عزیزم.....................
مامان الهام
پاسخ
مرسی خانومی
آویسا
14 مرداد 93 22:50
ممنونم که به ما سر زدین.با اجازه لینکتون کردم
مامان الهام
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم منم لینکتون میکنم
بابای سلنا
15 مرداد 93 10:12
قربون دختر خوشگلم بشم خیلی ناز شدی از همسر خوبم هم تشکر میکنم
mamane aysel
15 مرداد 93 17:28
مبارکه عزیزم کوتاهی موهات خیلی بهت میاد عروسکم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
زهرا مامان درسا
15 مرداد 93 18:05
وای خدای من، چقدر جیگر شدی عزیـــــــزم. موی کوتاه هم خیلی بهت میاد مبارکت باشه خوب مامانی سلنا جونم دوست داشته موهاشو بلند کنه بخاطر همین گریه کرده مگه نه! عروسک خوشگلمو ببوس
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان آنيسا
16 مرداد 93 13:36
ناز خاله چه خوشگل شدی مبارک باشه اولین کوتاهی مو الهام جون نیستی خبری ازت نیس
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم حتما بهتون سر میزنم آنیسا خوشگلم رو ببوس
پریسا
16 مرداد 93 23:43
مبارکههه الهام سلنا جون چقدر ماه شدی خاله ولی الهام با تو قهرم چرا قبل از این که من اون دم اسبی کوچولو رو ببینم موهاشو کوتاه کردی من عاشق اون موهای نوزادی دخترام و اگه دختر دار بشم عمراااا موهاشو تا سه چهار سالگی یه سانتیمتر هم کوتاه نمیکنم عشق میکنم وقتی اون موهای نازک بچه رو میبنم که یه ژرولیدگی خاصی داره ولی غیر قابل انکاره که سلنا تو هر حالت خوشگل و مامانیه دلم براتون یه ذره شده اگه این خواهر من بذاره من دو روز به حال خودم باشم پدرمودر مییاره به امید دیدار دوست خوبم
مامان الهام
پاسخ
سلام پریسا جون ممنونم خاله جونم منم عاشق موی بلندم دخترو موی بلندش ولی گاها باید به موها قیچی هم بخوره حالا آرایشگاهه گفت دیر آوردیمش پشتشو زیاد کوتاه نکردیم فقط یه کوجولو به پشتش گفتم قیچی بخوره ما هم دلمون برات حسابی تنگ شده به امید دیدار دوست عزیزم
مامان اعظم
18 مرداد 93 11:18
ای جونممممممممممم چقده شما ناااااازی بخولمت خوشگل خاله . الهام جون ماشالله سلنا جون چقد زیبا و ملوس شده این دختر نازتونو من که دستم بهش نمیرسه رو بوسه بارونش کنید از طرف من.
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین
مامان
18 مرداد 93 16:53
وااای چه دخملی چه ماهی....هزارماشالله چقدر عسله این خانوم کوچولو ایشالله خدا حفظش کنه
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارین
خاله ندا
18 مرداد 93 16:56
ای جونم قربونت برم من.اولین کوتاهی موهات مبارک باشه خوشگل خاله
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
لیلی
18 مرداد 93 17:07
اگرچه درکنــــــارم نیستی..، ولــــــی....؛ به حجم تمــــــام سکوتی که درقلبــــــم گذاشتی..؛ دوستت دارم... گلکــــــم من آپــــــم... گــــــذری... نیم نگــــــاهی... نظــــــری... منتظــــــرحضــــــورپرمــــــهرت هستم گــــــل نــــــازم...
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم که خبرم کردی حتما بهتون سر میزنم
مامان آروین(مهناز )
19 مرداد 93 13:16
الهیییییییییی فدات بشم عزیزم چقدر کوتاهی مو بهت میاد مبارکت باشه عزیزم خوش به حالتون الهام جون چه آرایشگاه با کلاسی و مجهزی دارید ان شاءالله به شادی و خوشی همیشه برید همین جا
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزممممممممممممممممم
نازنین
20 مرداد 93 19:16
سلنا جون وبت خیلی با مزس... امید وارم به وبم بیای خوشحال میشم... اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن...
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم حتما بهتون سر میزنم
فریبا خوشگل
21 مرداد 93 17:33
بچیگی های منم مثل سلنا بوده یعنی مو نمیزنه من13سال و 14 روزمه تا عکساشو دیدم یاد خودم افتادم از طرف من ببوسینش راستی اگه بچه ی دوم بیارید براش اینکارا میکنین به وب منم سر بزنید
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که به وب ما سر زدین حتما بهتون سر میزنم
دایی نیما
22 مرداد 93 0:14
به به خواهر زاده گلم هر دوتاتونو خیلی دوست دارم
مامان الهام
پاسخ
مرسی دایی جونداداش گلم من هم خیلیییییییی دوست دارم
مامان عسل
22 مرداد 93 8:48
سلنا جووووووووووووونم اولین کوتاهی موهای خوشگلت مبارررررررررررررررررکمامان سلنا هم دخملی قشنگییییییییی دارین هم وبلاگ قشنگیییییییییییییییییبااجازه وافتخارلینکت کردم به وبم بیالینکم کنی خوشحال میشم سلناجون محکم ببووووووووووووووس
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که به وب ما سر زدین چشم حتما بهتون سر میرنم و با افتخار لینکتون میکنم
✿مامان دنیز✿
23 مرداد 93 11:50
عزیز دلم چه ناز شدی گل خاله مبارکت باشه ناناس
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم
مریم(پرنیاوبردیا)
24 مرداد 93 16:56
عصر زیبات بخیر الهام جوون
مامان الهام
پاسخ
عصر شما هم بخیر
زیــنب (مامان)
26 مرداد 93 13:33
سلام مامان سلنا دختر داری دنیایی داره که ما مامانای دختر دار فقط می دونیم کوتاهی موهاش مبارکش باشه عروسش کنی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم اره واقعا دنیای دخترها یه چیز دیگست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد