سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم 20 ماهگیت مبارک

1393/11/3 16:18
نویسنده : مامان الهام
2,794 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها گاهی بیشتر از صد بار دست هایت را میگیرم و نگاهشان میکنم,به ناخن هایت ,به بندهای انگشتانت و به پوست لطیف دستانت نگاه میکنم و میبوسمشان

دخترم انگار خدا را در مشت های کوچک تو پیدا کرده ام,به چشمانت بوسه میزنم ,به لبانت چشم میدوزم و به صورت زیبایت که هنگام خواب مثل فرشته هست

با تو بازی میکنم و در آغوشم میفشارمت

و

آرام در گوشت زمزمه میکنم میدانی چرا خدا تو رو به من داد؟

برای اینکه روزی هزار بار از خدایم تشکر کنم

خدا جونم تا ابد بدهکارتم

دختر یکی یدونم بیست ماهگیت مبارک

پسندها (10)

نظرات (19)

مهربوون(محیا)
4 بهمن 93 16:40
20ماهگیتتتتت مبارک عزیزززززززم... شاد و سلامت باشی گلممممم خیلی زیبا نوشتی الهام جوووون
مامان الهام
پاسخ
مرسی مهربونممممممم
نیکتا
4 بهمن 93 16:42
سلام مامان مهربون ممنون که به من سر زدید ! منم لینکتون کردم
عمه فروغ
4 بهمن 93 18:24
20 ماهگیت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک سلنا جونم ان شاا.. 120 ساله بشی عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم انشاالله
مامان عسل 
4 بهمن 93 21:29
سلنای عزیزم خوشگلم ۲۰ ماهگیت مبارک عشقم...ایشالله تولد۲۰ سالگیتوبیام تووبلاگت تبریک بگم فدات
مامان الهام
پاسخ
انشاالله ممنونم گلمممممممم
زیــنب (مامان)
5 بهمن 93 0:20
سلام عزیزم ماهگرد دختر نازت مبارک انشاالله عروسش کنی
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا مامان درسا
5 بهمن 93 12:11
سلنا جونم 20 ماهگیت مبارک. میبوووووووووووووووووسمت عزیز دلم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم
مامان بردیا اریایی
6 بهمن 93 3:02
مباررررررررررررررررکه گلم ایشالله همیشه زنده باشی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم بوسسسس
مامان بردیا اریایی
7 بهمن 93 3:52
عزیزم 20ماهگیت مبارک ایشالله 200000000000000 ساله بشی دوست دارم ایناهم از طرف من و بردیا
مامان الهام
پاسخ
فدات شم گلم مرسی بوسسسسس
مامان عليرضا
8 بهمن 93 1:46
عزیز دلم 20 ماهگیت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممتون عزیزم
مامان بهی
8 بهمن 93 8:43
20 ماهگيت مبارك عشق خاله ديگه خانمي شدي واسه خودت
مامان الهام
پاسخ
مرسی گلم بوسسسسسس
خاله الهام،مامان نهال
8 بهمن 93 16:37
عزیز دل خاله بیست ماهگیت مبارک.انشااله تولد بیست سالگیت .چقدر ناز شدی هزار ماشااله
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
لیلی
8 بهمن 93 23:52
وقتی چشم به جهان گشودم، قلب کوچکم ،مهربانی، لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود، احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم ،لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شد و با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد... تقدیم به همه ی مادرهای مهربون..... سلنا جونم،نفسم،جیگرم؛20 ماهگیت مبااااااارک... خیلی دوشت دالم قلبون چشمای ماهت... با آرزوی بهترینها...زندگیتون زیبا عزیزم... الهام جون دست گلت درد نکنه متن خیلی زیبایی نوشتی
مامان الهام
پاسخ
لیلی مهربونم چه متن زیبایی دست گلت درد نکنه من و سلنا خیلیییی دوست داریم بوسسسس
مامان آروین(مهناز )
11 بهمن 93 13:38
واقعا مثل فرشته هاست الهام جون 20 ماهگیت مبارک نفس خاله
مامان الهام
پاسخ
مرسی گلم بوسسسس
مینا
11 بهمن 93 15:31
سلام الهام جونم چطوري دوست گلم؟ يه عالمه دلم واسه شما و سلناي نازم تنگ شده بود بيست ماهگي عسل خانومو تبريك ميگم ايشالا صدوبيس سالگيش عزززززييييييزززززززمممممممم چقد ناز خوابيده عين فرشته ها
مامان الهام
پاسخ
سلام مینا جون ممنونم عزیزم دل منم حسابی برات تنگ شده بود بوسسسس
خاله
17 بهمن 93 15:57
خدا حفظت کنه عزیزم............. دخترم 22ماهه شده مامانی زود بیاااااااااااااا
مامان الهام
پاسخ
چشم حتما بهتون سر میزنم
م.م
20 بهمن 93 15:26
20 ماهه شدنت مبارک خانوم گلی. چقد نازومعصوم خوابیدی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم بوسسسسس
عاطفه مامان مانیاد
25 بهمن 93 1:56
خوشگل بیست ماهم هزار ساله بشی عزیزم که انقدر خوشگل میخوابی
مامان الهام
پاسخ
مرسی گلم بوسسسسس
مامان امیرعلی
25 بهمن 93 13:53
مامانی تنبل شدی خیلی وقته عکس جدید نذاشتی
مامان الهام
پاسخ
اره گلم ببخشید سرم گرم اسباب کشی هستش در اولین فرصت عکسای جدید میزارم بوسسسس
❤مهسا مامان سایمان❤
26 بهمن 93 15:10
سلنا خوشگله 20 ماهکگیت مبارک عزیزم
مامان الهام
پاسخ
مرسی گلم بوسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد