سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم 22 ماهگیت مبارک

1394/1/3 19:30
نویسنده : مامان الهام
1,879 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم

این روزها را به عشق دیدن لبخند قشنگت ,به عشق بوسه های شیرینت,به عشق صدای گرمت,به عشق دستان کوچک ولی پرمهرت و به عشق دیدن بزرگ شدنت سپری میکنیم

نشانه های مستقل شدنت روز به روز بیشتر میشوند ,درک و فهم بالایت همیشه مایه ی تحسین ماست

کنجکاوی هایت را دوست دارم دست های کوچکت مدام در پی لمس چیزی می دود

نفسم من عاشق این دست های کوچکت شده ام  دست هایت را باز میکنی و مرا در آغوش میکشی و من از ته دل احساس خوشبختی میکنم خدا چه عاشقانه بند بند این انگشتان را آفریده است

این روزها تو از همیشه شیرین تر شده ای هرجایی که هستیم این تویی که میدرخشی و این مایه ی غرور من هست

چند هفته ی دیگر قرار است تو را از اولین و بزرگ ترین وابستگیت جدا کنیم سلنای عزیزم چند وقت دیگر تو دوساله میشوی و از شیر گرفتن تو برای من هم بسیار سخت هست

دنیای ما دنیای عجیبیست دخترکم گاه باید از وابستگی ها و دلبستگی های عمیقت بگذری و این گذشتن ها آسان نیست صبوری کن تا از این روزها  به راحتی بگذریم که بی شک روزهای بهتری در راهند

بهانه ی زندگیم بیست و دوماهگیت مبارک

پسندها (6)

نظرات (11)

زهرا مامان درسا
6 فروردین 94 0:32
سلنا جونم ، عزیز دلم 22 ماهگیت مبارک.
زهرا مامان درسا
6 فروردین 94 0:39
راستی سال نو هم مبارک باشه. سلنای عزیزم بهترین ها رو برای تو و خانواده ی عزیزت آرزومندم
عمه فروغ
6 فروردین 94 23:46
22 ماهگیت مبارک سلنای گلم ان شاا.. 1000 ساله بشی عزیزم
❤مهسا مامان سایمان❤
7 فروردین 94 16:24
سلنا جون...عسل خانم 22 ماهگیت مبارک الهام جون عیدتونم مبارک باشه ایشالله سال خوبی کنار خانواده داشته باشین
آویسا
7 فروردین 94 16:58
سال نو مبااااااااااااااااااااااااارک
مامان امیرعلی
7 فروردین 94 22:45
22 ماهگی و سال نو مبارک سلنا خونوم گل
مامان آنيسا
8 فروردین 94 1:16
خوشگل خانوم 22مین ماهگردت مبارک
لیلی
9 فروردین 94 12:02
عشق من 22ماهگیت مبارک... خیلی خوجگل وماه شدی عسلم...
مامان مهدیه
9 فروردین 94 18:39
خانم خوشگله 22ماهگیت مبارک
مامانی
12 فروردین 94 18:13
ماهگردت مبارک جیگر خاله ...........
مامان آرتین
13 فروردین 94 0:47
خانم کوچولو چقدر بزرگ شده .خیلی وقته سر نزدم بهتون حسابی خانوم شده برای خودش...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد