سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم تولد دوسالگیت مبارک

1394/3/3 23:13
نویسنده : مامان الهام
4,506 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال چقدر زود گذشت انگار همین دیروز های نزدیک بود که من فهمیدم دیگر یکی نیستم و دوتا شده ام انگار همین دیروزهای نزدیک بود که من زیر پوست تنم حس کردم قلبی با قلب من یکی شده است انگار همین دیروزهای نزدیک بود که تکان هایت را حس کردم و دانستم تنها نفس نمیکشم بعد دیگر تقسیم لحظاتم بود با تو . . .باتو عشق کوچکم

شب آخر رسیده بود و قرار بود که فردا صبح زمینی شوی و من در هیجان لحظه ی دیدار خوابم نمیبرد در عین حالی که بی تاب دیدارت بودم اما می اندیشیدم هیچ وقت دیگر انقدر نزدیک به من و در من نخواهی بود

دلم تنگه  برای تمام لحظه های نه ماه بارداری , لحظه های هم آغوشی روح هایمان در یک کالبد دلتنگ ضربه هایت تکان هایت و طنین قلبت زیر پوست تنم هستم

و اما امروز دو سال از زمینی شدن فرشته ی کوچکم میگذرد از زمانی که انتظار 9 ماهه ی من به پایان رسید و خدای بزرگ فرشته ای چون تو را در آغوشم نهاد و چقدر شیرین بود اولین لحظه ی دیدار خدا رو شکر میکنم به خاطر تمام لحظات با تو بودنم,به خاطر این دو سال که مسیولیت سنگین و در عین حال لذت بخش مادری را بر گردنم نهاد و یاری ام نمود

کاش بدانی که چقدر دوستت دارم وقتی صدای قشنگ کودکانه ات را میشنوم دلم میلرزد و هیجان زده میشوم از خودم جدا میشوم و همه ی وجودم برای تو میشود برای خنده هایت حاضرم تمام دنیایم را بدهم فرشته ی زمینی من خوشبختی من به با تو بودن خلاصه میشود

این دوسال به اندازه ی چشم برهم زدنی گذشت دو سال پیش بودنت را از خدا خواستم و امسال سلامتیت را از خدا میخواهم آن روزها غم نداشتنت و امروز شوق داشتنت را دارم و هر روزی که میگذرد بیشتر دوستت دارم در این لحظه دلم میخواهد با تمام وجودم عشقم را به تو فریاد بزنم ولی چه کنم که کلمات گویای عشق مادر به فرزند نیست امیدوارم وقتی بزرگ شدی تو هم من را اینگونه دوست داشته باشی

سلنای عزیزم در دومین سالروز تولدت آینده ای پر از شادی و امید و سلامتی را برایت از خدایم خواهانم.

زیبای من تولدت مبارک

 

پسندها (4)

نظرات (11)

عمه فروغ
4 خرداد 94 23:21
تولد تولد تولدت مباااااااااااااااارک 2 بهار زندگیت مبارک سلنای گلم 100 سال به این سال ها بهترین ها رو برایت آرزومندم
nilia
4 خرداد 94 23:36
سلام دوست نی نی وبلاگیم میشه به من در جشنواره نی نی وبلاگ رای بدی لطفا عدد1 رو به 1000891010 ارسال کن مرسی تولدت مبارک قشنگم
مهربوون(محیا)
4 خرداد 94 23:43
سلنا جون تولدت مبارررررک..انشاالله تولد 122سالگیت عزیزززززززم
مامانی غزل جون
5 خرداد 94 8:24
تولدت مبااااااااااااااااااااااارک گلمممممممم میبوسمت هزاااااااااار تاااااااااا
ĸoѕαr
5 خرداد 94 9:51
مهربانم ! یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز و تمام لحظات با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد تولدت مبارک !سلنا جون. • راستی خاله الهام من برداشتم شما می تونید حالا کد رو بزارید.
مامان الهام
پاسخ
ممنونم مهربونم
زهرا مامان درسا
5 خرداد 94 10:51
سلنای عزیز تولدت مبـــــــــــــــــــــارک. خانم خانومــا بهترین ها رو برات آرزومندم
مامان رویا
5 خرداد 94 11:15
عزیز دلم تولدت مبارک.گلم انشالله 120 ساله بشی.
ĸoѕαr
5 خرداد 94 12:26
خاله با تبادل لینک موافق هستید؟؟؟!من سلنا رو لینک کردم.
مامان الهام
پاسخ
بله گلم لینکتون کردم
لیلی
7 خرداد 94 10:55
زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم . . .!
لیلی
7 خرداد 94 11:00
هوووورااااااااا سلنا جونم 2 ساله شد... عشقم تولدت رو ازصمیم قلب تبریک میگم... ایشالا 120 ساله بشی... خعلییییییی ماه شدی هم تو وهم مامان نازت... دوستتون دارم وامیدوارم همیشه درکنارهم به خوبی وخوشی زندگی کنین... بهترینها رو براتون ارزو دارم... الهام جون شرمنده چندوقته مشغول امتحانامم و وبلاگ های ماهم که داره به روزرسانی میشه.ایشالا وقتی درست شد با یه پست خدمت میرسیم
tida goli
17 اردیبهشت 01 20:39
😜
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد