سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم روزت مبارک(سال سوم)

1394/5/25 19:30
نویسنده : مامان الهام
5,443 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم,دردانه ی زیبایم ,عزیزتر از جانم,پاره ی تنم

دوستت دارم

صدای دلنوازت را,نگاه های معصومانه ات را,شیطنت های کودکی ات را

اشک های بی کینه ات را,دل پاک و مهربانت را

همه و همه را دوست دارم

میدانی. . .

تو مژدگانی تمام مهربانی های عالمی

تو بهترین همدم و مونسی

تو ارزنده ترین هدیه ی خدا بر روی زمینی

و در یک کلام

تو رحمت کاملی

تو را باهمه ی وجود دوست میدارم دخترم

همیشه خوب باش و خوب بمان و شاد باش

 ای زیباترین گل هستی روزت مبارک

 

روی پیشونی فرشته ها نوشته هرکی دختر داره جاش وسط بهشته

از آسمون میباره در و طلا و گوهر, زر و سیم و نقره وقتی میخنده دختر

یکی یدونه دختر, چراغ خونه دختر,گلابتونه دختر,ماه آسمونه دختر

قند و نباته دختر,همیشه باهاته دختر,اسم قشنگ و نازش ورد لباته دختر

تو شبای تاریک ماه و ستاره دختر ,کوچیک و بزرگش فرقی نداره دختر

دختر کوه نمک ,دختر عزیزه چشماشو میبنده میخنده ریزه ریزه

شاخه نبات دختر ,آب حیات دختر,وقتی که غم داره دلت میمونه باهات دختر

پسندها (6)

نظرات (11)

دلارام
25 مرداد 94 22:42
سلام بانو نینیه نازی دارین منم ی وبلاگ واسه نینی تو راهیمون درس کردم خوش حال میشم سر بزنین و اگر موافق تبادل لینک بودید بهم خبر بدین
مامان هانیه
26 مرداد 94 0:03
خـــــــدا لبخـــند زد و دخـتر آفریــده شـــد سلنا جونم، لبخند زیبای خـدا روزتــــــــ مبارک
زهرا مامانن درسا
26 مرداد 94 20:54
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان سلنا جونم روزت مبارک
عمه فروغ
29 مرداد 94 15:23
سلنا ماهم روزت با تاخیر مبارک ان شاا.. که همیشه شاد و خوش باشی
مامان مهدیه
30 مرداد 94 9:56
مبارکه سلنا جووون
مامان رهام
30 مرداد 94 17:36
عزیزم همه تبریکامو یه جا بپذیر که خیلی دیر اومدم وبلاگت.روز دخترو 26 ماهگی و سالگردتون مبارک مثل همیشه همه عکساتون خوشگل و عالییییی.سلنا جونمو ببوس
مامان فاطمه
30 مرداد 94 23:44
سلنا جونم روزت با تاخیر مبارک.همیشه سالم و شاد باشی.دوست دارم گلکم.
مهسا مامی رها
31 مرداد 94 16:45
روزت مبارک فرشته ی کوچولو, البته با تاخیر.. امیدوارم همه ی روزهاتون صورتی و زیبا باشه الهام جون... با این دخمل ناناز
مامان فاطمه
1 شهریور 94 17:47
دخترکم روزت با تاخیر زیاد مبارک.
مامان مهدیه
5 شهریور 94 11:38
شششششششششش
22 بهمن 94 13:01
عالیه من از دخترتونو خیلی خوشم میاد به اولین سایت که میام سایت سلنا فرشته کوچک است اسم شبنم دوست دارم منم اگه دختروپسرئ داشته باشم مثل شما بزرگش کنم من هنوز نامزدم من دوست دارم 4تا بچه داشته باشم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد