سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم 30 ماهگیت(2/5 سالگیت)مبارک

1394/9/3 23:14
نویسنده : مامان الهام
1,481 بازدید
اشتراک گذاری

دختری دارم شبیه خودم

با چشم هایی که همه ی دنیایش از پشتشان دیده میشود

خودم فدای صورت ماهش میشوم

یادش میدهم همیشه از پس هر زمین خوردنی برخیزد

مهربانی را یادش میدهم

اعتماد را هم یادش میدهم

یادش میدهم همه ی دنیایش را با مادرش تقسیم کند

حتی خطاهایش را

فرشته ی کوچکم 30 ماهگیت(2/5 سالگیت)مبارک

مراسم انگشت زنی به کیکخندونک

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان هانیه
6 آذر 94 14:12
سلنا جونم 2/5 سالگیت مبااااارک......
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
7 آذر 94 0:59
30 ماهگیت مبارککککک عسل بانو همیشه بهترین و زیبا عزیز دلم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم لطف داری شما
مامان آنيسا
8 آذر 94 12:06
عزیزم سی امین ماهگردت مبارک باشه
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم
بابای سلنا
9 آذر 94 14:33
دخترم آرزوی من داشتن دختری چون تو بود مهربان و دوست داشتنی آرزوی هر پدر و مادری خوشبختی فرزندش هست 30 ماهگیت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنونم همسر مهربونممممممم عاشقتمممم
هدیه
10 آذر 94 17:01
به به مبارکاااااااااااااااااااا باشه 30 ماهگیت عزیزم و برات بهترین ها رو از خدای مهربان برات خواستارم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
❤مهسا مامان سایمان❤
15 آذر 94 11:10
سی امین ماهگرد زندگیت و 2/5 سالگیت مبارک خوشگل خانم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم مهربونمممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد