سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس سلنا

روزمادر(سال سوم)

1395/1/11 1:03
نویسنده : مامان الهام
1,170 بازدید
اشتراک گذاری

دلم ضعف میرود برای دنیای مادری

دنیایی که متعلق به خودت نیستی

همه جا حضور کسی را احساس میکنی که آنقدر بی پناه است که آغوش تو آرام اش میکند 

آنقدر کوچک است که دست های تو هدایتش میکند

آنقدر ضعیف است که شیره ی جان تو پرورش اش میدهد

مادری را دوست دارم . . .

چون به بودنم معنا میدهد

چون ارزشم را به رخم میکشد

و یادم میدهد هزار بار بگویم جانم و باز هم کم هست برای شنیدن کلمه ی مادر از امانت خدایم

مادری را دوست دارم . . .

هرچند در آینه خودم را نمیبینم

آن زن خسته و کم خواب در قاب آینه را تنها وقتی میشناسم که دست های فرشته ای به گردنم گره میخورد

و با خنده از من میخواهد که عکسی دو نفره بگیریم

و آن وقت هست که من زیبا میشوم و زیباترین ژست دو نفره را در قاب آینه حک میکنم

مادریم را خیلی دوست دارم . . .

پسندها (4)

نظرات (4)

روشا دهقانیان
11 فروردین 95 14:36
سلام مامنی نی نی بلاگـــــــی.من خیلی خیلی دوست داشتم اینجا وبلاگ داشته باشم ولی نشــد.هی میزد ایمیل نا معتیـــر ولی آرام بلاگ وبلاگ دارم.خووشحال میشیم بهمون سربزنیـــد. اگه هم دوست داشتید لینکتون کنیم!!...!!
بیتا
13 فروردین 95 0:40
سبزه دلت را به نيت آرزوهايت، هر چه که هست گره بزن، شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال ميشم به منم سر بزنين[پاسخمممنونم عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
25 فروردین 95 12:59
سلام الهام جان عزیزم سلنای گلم چطوره دلم برای وبلاگتون کللللی تنگ شده بود ماشاالله چه عکس دو نفره زیبایی , اسپند یادت نره دوستم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم از لظف همیشگیت به مامهربونم
maloosak
27 فروردین 95 0:59
اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت ممنون خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
مامان الهام
پاسخ
ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد