سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم 34 ماهگیت مبارک

1395/1/3 16:22
نویسنده : مامان الهام
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزتر از جانم

کوچک رویایی من

دنیا اگر خودش را بکشد نمیتواند به عشق من به تو شک بکند

تمام بودنت را حس میکنم . . . حاجتی به استخاره نیست

عشق ما . . . عشق من به تو . . . عشق تو به من

یک پدیده است . . . یک حقیقت بی نیاز از استخاره و گمان

صدای قلب تو صدای زندگیست

زیبای من 34 ماهگیت مبارک

 

عشق کوچولوی مامان این ماه باز قرار وبلاگی داشتیم که حسابی به شما خوش گذشت(شما و آنیسا جون در رستوران توسکا)

بعد رستوران رفتیم پارک(شما و آنیسا جون و سویل جون)

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد