سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم تولد سه سالگیت مبارک

1395/3/3 8:11
نویسنده : مامان الهام
1,711 بازدید
اشتراک گذاری

من نه بهشت میخواهم و نه آسمان و نه زمین

بهشت من و زندگیم نفس های آرام کودکی توست که در آغوشم رویای پروانه ی آرزوهایت را میبینی

من مادرم همانی که خالقم ذره ای از عظمتش را به من بخشید تا تجربه کنم حس بزرگی و لامتناهی بودنش را

من هیچ نمیخواهم هیج . . . هیچ روزی به من تعلق ندارد,همه ی روزها و ساعت ها و دقیقه ها و ثانیه های من تویی و من دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است بر تو و هیچ منتی از من بر تو وارد نیست که من با اختیار و عشق تو را به این دنیای پرآشوب فرا خوانده ام

بهترین اتفاق زندگیم تولدت مبارک

پسندها (3)

نظرات (1)

sheyda
1 تیر 95 17:46
ای جوونم عزیزدلم تولدت مبارک انشا...300 سالگیت با اجازه لینک شدین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد