سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس سلنا

به دنیای کودکی سلنا خوش آمدید

 



وقتی بعد از 9 ماه انتظار پاهای کوچکت به زمین خدا رسید و در جدا شدن از بهشت خدا گریه ی بلندی سر دادی نمیدانستی که با اولین گریه ات دنیا به من میخندد و نام زیبای مادر بر من نهاده میشود

 

 ادرس پیج سلنا در اینستاگرام           selena_namadi

شب یلدا(سال پنجم)

عشق مامان این پنجمین یلدایی هست که کنارمونی امسال برای چیدن میز یلدا خیلی ذوق داشتی و همش میگفتی من تزیم(تزیین) میکنم عکس های اتلیه ای دخترم  من که غش کردم واسه این عکست فندق خانم عکس های جشن یلدا عکس های شب یلدای خونه باباجون این هندوانه و انار رو باهم درستش کردیم کاردستی های من و دخترم   ...
30 آذر 1396
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد