سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس سلنا

شب یلدا(سال پنجم)

1396/9/30 23:03
نویسنده : مامان الهام
1,778 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان این پنجمین یلدایی هست که کنارمونی امسال برای چیدن میز یلدا خیلی ذوق داشتی و همش میگفتی من تزیم(تزیین) میکنم

عکس های اتلیه ای دخترم 

من که غش کردم واسه این عکست فندق خانم

عکس های جشن یلدا

عکس های شب یلدای خونه باباجون

این هندوانه و انار رو باهم درستش کردیم

کاردستی های من و دخترم

 

پسندها (1)

نظرات (3)

هستی
8 اسفند 96 0:05
فی امان الله((زیر سایه خودت و شوهرت بزرگ شه خانمی)) کاش مطلب رمزدار کم تری میذاشتی  خیلی وبتو دوس دارم  و ان یکادو الذین کفرو.....
هدیههدیه
4 فروردین 97 14:51
به به ماشاءالله خداحفظش کنه و الهی که عاقبت به خیر شید
اوین خانوم
18 تیر 99 23:43
سلام ما همیشه عکسهای سلنا جون رو میبینیم دخترمم خیلی از سلنا جون خوشش میاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد