سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس سلنا

9 ماه انتطارزیبا به پایان رسید

1392/8/22 13:32
نویسنده : مامان الهام
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بعد از 9ماه انتظار پاهای کوچکت به زمین خدا رسید و در جدا

شدن از بهشت خدا گریه ی بلندی سر دادی نمیدانستی که با اولین

گریه ات دنیا به من میخندد و نام زیبای مادر بر من نهاده میشود

 

عکس های سلنا کوچولو چند ساعت بعد از تولد(عکس های بیمارستان)

اولین عکس سلنا جون

 

سبد بیمارستان عشقم که خودم درست کرده بودم

سلنا کوچولو در اولین روزی که از بیمارستان اومدیم خونمون(2روزگی)

  وقتی سلنا کوچولو رو برای آزمایش تشخیص زردی برده بودیم آزمایشگاه (که خدا رو شکر دخترم زردی نداشت)هفت روزگی خوشگل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زینب
24 آبان 92 19:31
سلام مامان سلنا دختر خیلی ناز داری خدا برات حفظش کنه از این همه احساس نسبت به سلنا تعجب نمی کنم چون فقط یه مادر سرشار از احساسه من از وبت خوشم اومده وشما رو لینک میکنم اگه دوست داشتی شما هم به وب ما یه سری بزن
ندا
26 آبان 92 15:06
خاله نفیسه
13 اردیبهشت 93 23:27
اخخخخخخی از لباسای رهای ما پوشیدی.... سلنا دلم ضعف رفت برات...... مامانی حتما براش اسپند دود کن......
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد