سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم ممنونتم

1392/11/16 12:56
نویسنده : مامان الهام
876 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه ی شیرینیست لحظه ی عشق بازی من با دختر کوچکم

باور کردنی نیست کسی از جنس خودم

آری من مادرم چیزی که در کودکی همیشه نقش آن را بازی میکردم

اما . . .

این بازی نیست این یک حقیقت است و چه شیرین است این حقیقت

سلنای عزیزم لحظه های شیرین با تو بودن را ثبت میکنم

میخواهم شادیم را بیان کنم که چقدر خوشحال و شاکرم از بودنت

 دخترم بهشت من تویی  بهشت من لحظه های با تو بودن و با تو

نفس کشیدنه

دختر خوشگلم  امروز از اون روزهاست که باز خدا رو به خاطر اینکه مادر شدم

شکر کردم کمی قبل خوابوندمت وقتی دیدم آرام و معصومانه تو گهواره ات

خوابیدی منم رفتم آشپزخونه تا نهار درست کنم کمی بعد با صدای گریه ات

فهمیدم که بیدار شدی اومدم به سمت اتاقت و تو با دیدن من در حالی که گریه

میکردی خندیدی و دوتا دست های کوچولوتو به طرفم دراز کردی تا بغلت کنم منم

فوری بغلت کردمو بوسه بارونت کردم و تو چه آرام شدی و از ته دل خندیدی  و ما

ما ما ما گفتی خدایاشکرت به خاطر دخترم به خاطر اینکه حس زیبای مادر بودن را

به من بخشیدی.

                                                                                                  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دوست تازه
8 بهمن 92 22:17
الهام عزیز، نثر زیبا و روانی دارین، خوش به حالت که میتونی اینقدر خوب احساساتت رو بنویسی...خوش به حال سلنای عسل که وقتی بزرگ شد این همه یادگاریه شیرین از طرف مامان جونشداره...
مامان الهام
پاسخ
ممنون دوست نازنینم فدات بشم لطف داری میبوسمت
مامان بیتا و تینا
9 بهمن 92 12:31
سلام عزیزم واقعا حس بسیار قشنگیه الهی که خدا نصیب همه زنها بکنه خدا جوجه شما رو هم حفظ کنه
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم الهی آمین روی ماه دخملاتو ببوس خدا دخترهای خوشگل شما رو هم حفظ کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد