سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس سلنا

خوشبختی

1392/11/21 12:33
نویسنده : مامان الهام
995 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم خیلی خیلی نازی

انقدم خوشگل میگی ماما،بابا،در در که بابایی هربار میبینه کلی ذوق میکنه

حالا فکر کن من چقدر ذوق میکنم که ذوق شما ها رو میبینم

چند روز قبل خوشگل خانم تو روروئکت بودی که بابایی از بیرون اومد به سرعت با روروئکت

رفتی طرف بابایی و شروع کردی بابا بابا گفتن، من و بابایی که از شوق کم مونده بود گریمون

بگیره.

وقتی بابایی زنگ میزنه خونه تلفن رو میذارم رو آیفون  وشما  هم شروع میکنی به زبون خودت

با بابایی حرف زدن و از خودت صدا درآوردن مدام هم که میگی بابا بابا در در در در 

عاشق آب بازی هستی و هر وقت که باهات آب بازی میکنم کلی از ته دل میخندی و من

عاشق این خنده هاتم

از شیطنت های این روزای خوشگل خانم هم که هرچی بگم کم گفتم انقدر شیرین وشیطون

شدی که فقط دلم میخواد بغلت کنم و ببوسمت 

اصلا میدونی چیه؟

خوشبختی یعنی داشتن و دیدن همه ی اینا،هر روز خدا

و هر روز که بگذره حس کنی بیشتر عاشقشونی

خیلی دوستتون دارم عزیزان من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آینده
16 بهمن 92 18:22
سلام.چه دختر ماهی.خدا براتون ببخشه مامانی. مامان آینده
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مامان آینده
17 بهمن 92 9:29
سلام.ممنون از حضورتون مامان مهربون. منم وب سلنای نازو لینک کردم. مامان آینده
مامان بیتا و تینا
17 بهمن 92 10:04
سلام عزیزم الهی که من فدای اون حرف زدنش بشم انشاالله همیشه تو خوشیهاتون غرق بشین
مامان الهام
پاسخ
سلام دوست مهربونم ممنون عزیز دلم بوسسسسسسسسسسس
مامان بیتا و تینا
17 بهمن 92 10:05
خصوصی داری مهربونم
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم مرسی دیدم
مهسا مامان نلی
17 بهمن 92 21:48
عزیز دلم هزار ماشالا چه زود صحبت میکنه این خانم طلا
فرناز
19 بهمن 92 8:29
سلام عزیزم .... شناختی ؟ عزیزم خیلی خوشحالم که اینطوری میبینمت ..... از ته دلم آرزو میکنم زیر سایه ی خدا همیشه هر سه تایی تون شاد باشین .... خدا خوشگل خانومت رو بهت ببخشه از طرف من ببوسش .... الهام جان میدونستی بهترین مادر دنییایی
مامان الهام
پاسخ
سلام فرناز مهربونم ممنونم که به وب ما سرزدی شما لطف داری دوست دارم بوس
دوست تازه
19 بهمن 92 18:06
سلام الهام جون، عشق دیگه این سلنای ناز، مطمئنم صداشم مثل صورت ماهش ناز و دلنشینه.. الهام جون امید وارم خدا همیشه حافظ این لحضه های آروم و شیرین وعاشقانه ی خونتون باشه وهمیشه سلامت باشین...
مامان الهام
پاسخ
سلام دوست خوبم فدات بشم ممنونم عزیز دلم من و سلنا کوچولو یه عالمه میبوسیمت
ندا
20 بهمن 92 14:17
ای جوووونم.الهی خاله قربون زبون ریختناش بشه.هزار ماشاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد