سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس سلنا

مادرانه

1392/11/27 16:37
نویسنده : مامان الهام
879 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترم آرام آرام قد میکشد و من در سایه ی امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ

میشوم.

 او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه میکنم.

او میخندد و من از شوق حضورش اشک می ریزم.

او در آغوشم آرام میگیرد و من تا صبح از آرامشش آرام میشوم.

او بازی میکند و من شادمانه آنقدر مینگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند.

او حرف میزند به زبانی که کسی جز من نمیفهمدش.

طبیعت را حس میکند. . . خدا را می بوید و من . . . کودکانه در سایه ی بزرگیش

پنهان میشوم

تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم.

 این روزهای من پر است از دخترم

این روزهای من روزهای عجیبیست روزهای بی وقتی

روزهایی که شبش چه زود فرا میرسد و شب هایی که نخوابیده زود صبح میشود

و شب و روزهایی که با بزرگ شدن دخترم میگذرد

وخدایی که این نزدیکی هاست تا بتوانم مراقب دخترم باشم .

 

 

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بیتا و تینا
24 بهمن 92 0:32
سلام عزیز دلم پستت مثل همیشه خیلی قشنگ بود دوستتون دارم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
نیلوفر
25 بهمن 92 1:21
خیلی عزیزی دستت درد نکنه واقعا به دعاتون نیاز دارم منم با افتخار لینکتون کردم
نعیمه
26 بهمن 92 1:24
متن بسیار زیباییی بود خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم فدای خودتو و دخمل خوشگلت میبوسمتون
مامان الهام
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم شما لطف دارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد