سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس سلنا

روز ولنتاین(اولین ولنتاین سلنا جون)

1392/11/25 1:23
نویسنده : مامان الهام
843 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم دیروز 25 بهمن روز ولنتاین  یعنی روز عشق بود ولنتاین امسالمون رنگ و بوی دیگه ای داشت امسال حس میکردم عاشق تر هستم و این حس عشق زیبا رو مدیون همسر عزیزم و دختر خوشگم هستم عزیزان من با تمام وجودم دوستتون دارم.

امسال من نتونستم برای بابایی کادو بگیرم چون با شما کوچولو نمیتونستم برم خرید ولی بابایی لطف کرده بود و برامون کادو گرفته بود که از کادوش خیلی خوشم اومد شب هم با خاله پروین (دوست مامانی)و همسرش رفتیم شام بیرون و خیلی بهمون خوش گذشت.

اینم کادوی بابایی عروسک قرمز نماد همسر عزیزش(یعنی من) وعروسک صورتی نماد دختر خوشگلمون هستش همسر عزیزم دستت درد نکنه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

طناز
26 بهمن 92 1:26
سلام الی جون به به چه کادوی قشنگی مبارکتون باشه میبوسمتون
مامان الهام
پاسخ
ممنونم طناز جون
گروه طراحی سیاه و سفید
26 بهمن 92 17:39
-- به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم هااا یه سری بزن دست خالی نمیری.
مامان آرتين
27 بهمن 92 0:40
مامان آرتين
27 بهمن 92 0:41
ولنتاين شماهم مبارك.ايشالا هميشه شاد باشين و باهم....
مامان آینده
27 بهمن 92 16:43
مبارکتون باشه. مامان آینده
بیتا
27 بهمن 92 16:54
سلام الهام جون بیتا هستم انشاالله همشه در کنار خانواده ات شاد باشی و خوشبخت میبوسمت
مامان آی سل
28 بهمن 92 0:32
سلام ممنون که به وب دخترم سر زدین ما هم با کمال میل شما رو کینک میکنیم...دخترتون ماشالله خیلی نازه خدا حفظش کنه.
پریسا پ
28 بهمن 92 1:03
سلام مامان الهام عزیز از اشنایی با شما خخخخخیییلللللییی خوشبختم وایییی عاشق سلنا شدم دختر زیبایی دارین خدا حفظش کنه منم عاشق دختر بچه هام در ضمن اهل تبریزم هستم خوشحال میشم بیشتر باهاتون اشنا بشمبرای سلنا گلی خصوصی: ببخشید میشه بپرسم تو تبریز پیش کدوم دکتر زنان رفتین و از کارش راضی هستین یا نه؟شما کدوم خیابون تبریز هستین؟
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم که بهمون سر زدی عزیزم پیش دکتر قاسم امیری رفتم خیلی راضی بودم عزیزم ما خ دامپزشکی هستیم
مامان بیتا و تینا
28 بهمن 92 10:39
سلام عزیزم کادوهاتون و ولنتاینتون مبارک عشقم کادوتون خیلی خوشگله عشقتون همیشه پایدار مهربونم ما هم اپ کردیم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم حتما سر میزنم
بابایی
28 بهمن 92 12:39
همسر عزیزم لیاقت و شایستگی شما بیش از اینها ارزش داره ناقابل بود ببخشید . از گل زیبایی که بهم هدیه دادی ممنون و سپاسگزارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد