سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم 9 ماهگیت مبارک

1392/12/3 13:36
نویسنده : مامان الهام
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

 ماه درخشان زندگیم 9 ماه بزرگ تر شدی،فهیم تر،با درایت تر

و من چقدر بی تابم،بی تاب روزهایی که با تو گذشت

این روزها آنقدر ناب و تکرار نشدنی است که دل برایشان پر میزند

آنقدر پاک و خالص هستی که پرستش تو از واجبات من است

آنقدر غرق در دنیای کودکانه ات هستی که مجالی برای بزرگ شدنت نیست

این روزها میتوان به وضوح خدا را دید،بوی بهشت را حس کرد

بیا باهم قراری بگذاریم فرزندم

تو همیشه این گونه بمان،همین قدر پاک

من تمام هستی ام را به پایت خواهم ریخت

قول میدهم

قول شرف

 بهانه ی زندگیم     ماهگیت مبارک

 

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پریناز
3 اسفند 92 15:38
خوشگل خانم 9ماهگیت مبارک
نیلوفر
4 اسفند 92 10:04
سلنا ناز 9ماهگیت مبارک انشاا... 90 سالگیتو جشن بگیریم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم نیلوفر عزیزم
دوست تازه
4 اسفند 92 10:29
به به 9ماهه شد دخمل خوشگل... گلم این چند روز مهمون داشتم کمی سرم شلوغ بود... وااای الهام جون خیلی ناز و با احساس مینویسی.. میشه نوشته هات رو با تمام وجود حس کرد، حتی من که هنوز مامان نشدم!!!! نوشته هات رو دوست دارم... هزارتا بووووس واسه این مادر ودختر دوست داشتنی...
مامان الهام
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم فدات بشم لطف داری نازم من و سنا هم میبوسیمت دوست داریم
رادوین
4 اسفند 92 17:31
9 ماهگیت مبارک واقعا هم مثل ماه می مونه ماشالا خدا حفظش کنه خوشحال می شیم در پرورش خلاقیت و استعدا سلنا جون سهیم باشیم مکعب های چوبی رادوین محصولی جدید از صنایع چوب کیمیا برای اولین بار در ایران http://kimiyachoob.ir/
مامان آرتین
4 اسفند 92 18:35
به به چه دختر خوشگلی عزیزم 9ماهگیت مبارک باشه
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممممممممممممممم
سپیده
5 اسفند 92 10:19
عزیزم 9ماهگیت مبارک
مامان راضیه
10 فروردین 93 14:30
وااااای خدا چه ملوسی ی....از دختر من 6 ماه بزرگ تره زنده باشه ایشالا.....خوشحال میشم به وبلاگ کوچولوی منم سر بزنین....
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد