سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس سلنا

جوانه زدن سومین مروارید سلنا کوچولو

1392/12/8 14:28
نویسنده : مامان الهام
785 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم سومین مرواریدت مبارک

 

هوراااااخیلی خوشحالم چون سومین مروارید عزیز دلم امروز جوانه زده مامانی

قربون اون مرواریدای خوشگلت بشه برای دندون بالاییت یکم اذیت شدی لثه هات

ورم کرده بود و من با دیدنشون خیلی ناراحت میشدم ولی شکر خدا که امروز

دندون کوچولوت جوانه زد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شازده پاشا
8 اسفند 92 14:48
مبارکت باشه خاله جونی.چقدرخوب که ایندفعه اذیت نشدی
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون بوسسسسسسسسسسسسس
پریسا پ
8 اسفند 92 16:02
سلامم عزیزمممم مبارکههههه دیگه خانوم شده دخترمون ماشاالللههه
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله جون
دوست تازه
9 اسفند 92 10:38
وااای الهام دلم غش رفت چقدر این دخملی نازه... مبارکه خانومی... بمیرم که اذیت شدی!!! الهام جون نگران نباش، این چیزا طبیعیه.. مواظب خودتون باشید...
مامان الهام
پاسخ
خدا نکنه عزیزم آره بعد از کمی بیقراری بالاخره دندونش دراومد
مامان بیتا و تینا
10 اسفند 92 7:49
سلام قربونت برم مروارید سومت مبارک باشه عشقم خیلی دوستت دارم نفسم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله جون منم دوست دارم
مامانی غزل جون
11 اسفند 92 9:41
مبارکت باشه عزیزم ممنونم که به ما سر زدی شما هم با افتخار لینک شدید
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آینده
18 اسفند 92 22:50
مبارکههههههههههههههههه مامان آینده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد