سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس سلنا

بهارم بهارت مبارک

1393/1/1 17:14
نویسنده : مامان الهام
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین عید دخمل خوشگل من بود سال تحویل ساعت20:27:7 روز پنجشنبه بود که عروسک من لحظه ی سال تحویل تو خواب ناز بود من خیلی تلاش کردم که یکی دوساعت مونده به سال تحویل شما رو بخوابونم ولی متاسفانه شما نخوابیدی و درست 5 دقیقه مونده به ساعت 8 خوابت برد من و بابایی هم که دلمون نیومد شما از سفره ی هفت سین دور باشی جای شما رو درست بغل میز هفت سین انداختیم و لحظه ی سال تحویل دستای کوچولوتو گرفتیم تو دستامون و بعد سال تحویل شما رو بوسیدیم و عیدو بهت تبریک گفتیم ولی شما همچنان تو خواب بودی بعد سال تحویل هم که آماده شدیم و برای عید دیدنی رفتیم خونه ی دوتا بابا بزرگا.

 

سلنا کوچولو دو ساعت قبل سال تحویل

 

سبزی سلنا کوچولو

 

و بالاخره ماهی سلنا کوچولو (از همه کوچیک تره مال سلنا کوچولو هستش)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دوست تازه
7 فروردین 93 16:12
[ چه سفره هفت سین نازی... البته شما یه سین اضافی دارین... سلنا..‌ چقدر پیراهن عزیز بهش میاد... سال خوبی داشته باشین...
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم آره یه سین داریم که سین کوچولو لحظه ی سال تحویل خواب بود
پریسا پ
12 فروردین 93 20:00
به به چه سفره هفت سین با سلیقه ایییی چه دختر کوچولوی نازیییی سال نو مبارک عزیزم
(مامان زینب)
23 فروردین 93 20:44
سلام سال نو مبارک مامانی سلنا خیلی سفره هفت سینت خیلی نازه و دخترت هم هفت سینت رو ناز تر کرده با سین سلنا سفرت 8 سینه الهی قربون دختره نازت برم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
سولماز
12 اردیبهشت 93 21:34
سلام از اشنایی با وب ودخترک زیباتون بی نهایت خرسندم شاد وسلامت باشید من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد