سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس سلنا

باور کنم؟

1393/1/21 0:00
نویسنده : مامان الهام
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

باور کنم که به این سرعت بزرگ شده ای؟

باور کنم که دیگر نوزاد نرم و نازک دیروزها نیستی؟

باور کنم دندان های کوچک شیری ات را؟همان ها که تا دیروز زیر لثه ی صورتی رنگت پنهان بود

وقتی برای اولین بار روی پاهایت ایستادی به من نشان دادی که بزرگ شده ای

نشانم دادی که گذر زمان سرعتش از پلک برهم زدن هردویمان سریعتر است

مگر نه اینکه من دلم میخواهد تو بزرگ شوی،بالنده شوی،تمام آرزوهایم را رنگ آمیزی کنی،مدرسه رفتنت را عشق کنم،دویدنت را،دانشگاه رفتن و عروس شدنت را و ...

پس چه میشود که گاهی این طور حسرت زده التماس ثانیه هایی میکنم که مدام غیب میشوند؟

شاید فرداها قشنگ تر از امروزهایمان شوند

شاید روزهای پیش رو از روزهای گذشته پرخاطره تر شوند

اصلا چه معلوم؟

شاید من مادام که مادرم از تمام این گذرها لذت ببرم

شاید خدا تو رو به من داده که تا قیامت شاد باشم

پس بی خیال امروزها

دستت را به من بده میدویم حتی زودتر از  عقربه های ثانیه شمار بگذار ما زمان را غافلگیر کنیم بگذار ما بیشتر عجله کنیم برای فرداهای زیباتر

همسر و دختر عزیزم میخواهم اوج خوشبختی را در کنارتان حس کنم

حالا که دارمتان چرا که نه؟

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان شازده پاشا
18 فروردین 93 15:52
خیلی هم زیبابسی لذت بردیمماشالابه شماکه اینقدرنازی فرشته ی صورتی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بیتا و تینا
18 فروردین 93 17:36
سلام گل نازم واقعا که لذت بردم و چقدر قشنگ برای دخترت مینویسی انشاالله که عروس شدنش رو ببینی قربونش برم با اون قیافه خوشمزش
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون بوسسسسسسسسسسسسس یه عالمه
نازي مامان پورياپارسا
19 فروردین 93 0:05
الهي قربونش برم عکس اولشوتوگوشيم saveکردم خيلي خوشگله دخترنازم اسپنديادت نره مامان مهربون
مامان الهام
پاسخ
فدای خاله ی مهربون
مامان راضیه
19 فروردین 93 0:07
واااااای جیگر خاله راضیهفداش بشم کاش با دختر من دوست میشد
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون حتما دوست میشیم بوسسسسسسسسسسسسس
دوست تازه
19 فروردین 93 10:53
بسیاااااار زیبا دوست گلم، چقدر زیبا توصیف میکنی حس زیبای مادری رو...البته مادرانگی کنار سلنای دوست داشتنی همین قدر زیباست که توصیف کردی... همیشه شاد و سلامت.... خوشبخت باشید...
مامان الهام
پاسخ
دوست مهربونم عاشقتممممممممممممممممممم بوس از طرف خودمو و سلنا خیلی مهربونی
خاله مینا
20 فروردین 93 22:15
وای عشقم چقد نازی تو بخورمت من مرواریدای نازشو نیگاااااااااا پاپوشای کوچولوشو نیگااااااااااا الهام جونم سلنا جونمو ازجای من چندتا بوس همراه با بغل محکم بکن دوست دارم عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم مینای عزیزم بوسسسسسسسسسسسسس
بابا
23 فروردین 93 13:56
فدای دختر نازم بشم
مامان مهدیه
25 فروردین 93 17:37
وای چه دختر نازی خدا براتون نگه دارهلطفا" با نازیتا جون دوست بشید
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم حتما
مهساونی نیش
27 فروردین 93 19:51
ای جان خاله برات بمیره.چه نازو خوشگل شدی جیگرمدلم میخوادمحکم بغلت کنمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم[بغل
مامان الهام
پاسخ
عشقمی خاله جونم
سیما
29 اردیبهشت 93 16:42
قربون اون خنده ها و نگاه کردنات. میدونم که دل مامان و بابات هر روز حسابی میبری. ببر که اونها هم از خداشون که دلشون رو تو ببری.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد