سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس سلنا

روز پدر+ تولد قمری سلنا جان(سال اول)

1393/2/23 0:05
نویسنده : مامان الهام
928 بازدید
اشتراک گذاری

پدر مهربانم

من نبودم و تو بودی

بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی

حالا سال هاست که با بودنت زندگی میکنم

هر روز،هر لحظه،هر آن و دم به دم هستی

ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت

ببخش تمام نادانی ها و کج فهمی هایم را

دستانت را میبوسم و پیشانیت را

که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود

خاک پایت هستم تا هست و نیست هست

به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم میکنم

پدر مهربانم روزت مبارک

همسر عزیزم

شانه هایت ستون محکمی است پناهگاه گرم خانه را

دست در دستانم که میگذاری خون گرم آرامش در رگ هایم میدود

در برابر طوفان های بی رحم زندگی می ایستی،پشتم به تو گرم است

آنقدر با دست هایت انس گرفته ام که گاهی دلم لک میزند دستانم را بگیری

هربار دستانم را میگیری خیالم راحت میشود میدانم که هوایم را داری

و من میان ازدحام غریبی گم نمیشوم و تو هیچ وقت دستانم را رها نمیکنی

همسر عزیزم روزت مبارک

دختر زیبارویم

دردانه ام پارسال روز پدر بود که به دنیا آمدی و با آمدن تو من بهترین و زیباترین هدیه رو به همسر عزیزم دادم اگه بخوام تاریخ قمری تولدت رو حساب کنم یکسال از یکی شدن من با فرشته ی بی بال خداوند میگذرد و من هر روز و هر شب خداوند را  به خاطر داشتن تو شاکرم

 دختر عزیزم دوستت میدارم بیش از آنکه در اندیشه ها بگنجد از خدا میخواهم یاری ام کند تا به تو بهترین ها را بیاموزم و تو را آنگونه که شایسته ی بهترین ها هستی پرورش دهم

پسندها (11)

نظرات (15)

نهال
22 اردیبهشت 93 20:31
سلام نازم روز پدر سلنا جون هم مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان عليرضا
23 اردیبهشت 93 0:26
سلام.روز پدر و یکسالگی(قمری)سلنا جونم مبارک. ایشالا که همیشه خوش باشید
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان دینا
23 اردیبهشت 93 10:05
عیدتون مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
مامانی
23 اردیبهشت 93 13:55
عیدتون مبارک صدسال زنده باشین ودر کنار سلنا جون ...............
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون بوسسسسسسسسسسسسسس
خاله نفیسه
23 اردیبهشت 93 14:12
نیلوفر
23 اردیبهشت 93 14:55
سلام الهام جون عیدت مبارک البته یه تبریکم رو گوشیت فرستادم
مامان الهام
پاسخ
نیلوفر عزیزم ممنونم فدای دل معربونت بشم عزیزم عید شما هم مبارک
مامان علی(نازی)
23 اردیبهشت 93 15:00
سلام عزیزم روز پدر مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنونم
نازی مامان پوریاپارسا
23 اردیبهشت 93 17:41
برای دخترک نازم
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله مینا
23 اردیبهشت 93 22:31
عیدت مبارک عزیزم همچنین روز پدر مهربونت و همسر عزیزت هم مبارک باشه به روایتی تولد سلناجونمم مبارک باشه چقد مبارک باشه گفتم
مامان الهام
پاسخ
مرسی مینا جون
بابا
24 اردیبهشت 93 9:27
از متن زیبا و محبت آمیزت کمال تشکر را دارم به داشتن همسری مهربان و فداکاری چون تو افتخار میکنم . با تمام وجودت دوستت دارم
مامان الهام
پاسخ
مرسی همسر عزیزم من هم خیلی دوست دارم
مامان مائده
24 اردیبهشت 93 10:22
سلام روز پدر بر خانواده شما مبارك باشه
مامان مائده
24 اردیبهشت 93 10:24
روز پدر بر خانواده محترمتون مبارك
مامان الهام
پاسخ
ممنون روز پدر شما هم مبارک
الهام
24 اردیبهشت 93 13:35
عزیزم تولد (قمری) سلنا جون رو بهت تبریک میگم برای تو و خانوادت از خدا توفیق روز افزون خواهانم ....خوش به حالت الهام جون چه هدیه ی خوبی روز پدر به همسرت دادی ...راستی عزیزم لینکت کردم
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم منم با افتخار لینکتون مردم
مامان زهرا
25 اردیبهشت 93 10:11
سلاااااااااااااااااااااااااام الهام جان چه هدیه زیبایی به همسرت دادی این فرشته ناز و خوشگل ودوست داشتنی پیشاپیش تولدت مبارک فرشته نازززززززززززززززززززززززز
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خاله جون
مامان آنيسا
25 اردیبهشت 93 18:49
خیلی قشنگ مینویسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد