سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس سلنا

واکسن یک سالگی سلنا کوچولو و اولین مراسم عقدی که سلنا شرکت کرد

1393/3/7 15:36
نویسنده : مامان الهام
1,643 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم امروز با هم رفتیم مرکز بهداشت تا واکسن یک سالگیتو بزنیم اول  رفتیم اتاق کنترل قد و وزن خدا رو شکر که وزن و قدت خوب بود

وزن=10kg   قد=77cm   دور سر=46cm

بعدش رفتیم برای تزریق واکسن خیلی میترسیدم آخه اولین باری بود که تنها میاوردمت واسه واکسن دفعات قبل بابایی پیشمون بود ولی امروز بابایی به خاطر یه ماموریت اضطراری نتونسته بود بیاد بابا جون هم کار داشت و دایی نیما و عمو امیر هم دانشگاه بودن به همین خاطر دوتایی با هم اومده بودیم خدا رو شکر زیاد گریه نکردی

اینم از واکسن یکسالگی خوشگل خانم که واکسنMMRبود

 

روز دوشنبه(93/3/5)خوشگل خانم برای اولین بار تو یه مراسم عقد که مراسم عقد برادر خاله زینب(دوست مامانی)بود شرکت کردی خیلی هم بهت خوش گذشت و کلی نا نای کردی قربونت بشم من.

خوشگل خانم آماده شده که بریم مجلس عقد

دیشب برای اولین بار منو ناز کردی خیلییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم کم مونده بود گریم بگیره آخه یه چند روزی بود که بهت ناز کردن رو یاد میدادم دیشب همین جوری شانسی بهت گفتم سلنا مامان رو ناز کن دیدم دستتو گذاشتی رو گونه ام و نازم کردی مامانی قربون دستای کوچولوت بشه.

 

پسندها (12)

نظرات (13)

مامان دینا
7 خرداد 93 15:44
خدارو شکر که زیاد اذیت نشدی خانم کو چولو ایشالله همیشه تو شادی ها شرکت کنی سلنا جون
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
7 خرداد 93 16:30
این خانومی چقدخووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووجگله اخه قربونش برررررررررم من.دوست دارم سلنای نازم.الهام جانم اگه میشه ایمیلتو بده برام یه چیزی میفرستم برات!!!!!!!!!!!!!!!
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم چشم برات اس میزنم
مامان دنیز
7 خرداد 93 20:37
سلام توچولی خاله چه خوشخلی خاله شمالپ لپی [خوشمزه مامانی میای تبادل لینک؟
مامان الهام
پاسخ
رسی خانومی چشم حتما با افتخار لینکتون میکنم
مامان بهار
7 خرداد 93 23:51
به سلامتی واکسن زدی.خدارو شکر. پیراهنشو عزیزم چه ناز شدی.
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون
❤مامان مهسا❤
8 خرداد 93 9:24
آخـــــــــــــــــــــــی نازی عزیزم خدا روشکر که اذیت نشدی گلم چه تیپی زدی خانم کوچولو
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله فاطی
8 خرداد 93 12:05
سلام سلنا تولدت مبارک الهام جون تبادل لینک میکنی ؟من شما رو لینک کردم ممنون میشم لینکم کنی
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم حتما با افتخار لینکتون میکنم
خاله ندا
8 خرداد 93 13:10
قربونش برم من.انشاالله روزی برسه که شاهد مراسم عقد و عروسی و خوشبختی خودت باشیم سلنای عزیز خاله
مامان الهام
پاسخ
انشالله روزی برسه که شاهد عروسی دوتا خوشگل خانم ها سلنا و محیا باشیم به امید اون روز
خاله نفیسه
8 خرداد 93 20:05
نااااااااااااااااااازی خاله... خدارو شکر که زیاد اذیت نشدی...
مامانی و بابایی دخمل بلا
8 خرداد 93 21:24
هیچ لیوانی در زندگی خالی نیست ، حتی نیمه پر هم نیستند ؛ وقتی چشمها جور دیگر می بینند , وقتی دوست همه جا حضور دارد ، وقتی لطفش همه جا را پر کرده , آری ... چشمها را باید شست ... بیایید لیوانها را به کناری بگذاریم ، وقتی دریای رحمتش را کرانه نیست ... الحمد لله رب العالمین ...
مامان الهام
پاسخ
چه متن قشنگی ممنونم عزیزم
مامان عليرضا
8 خرداد 93 23:46
الهی بگردم خاله جونم. ایشالا علیرضای منم مثل شما باشه و برای واکسن اذیت نشه. مبارک باشه ایشالا خوشبخت بشن. خیلی خوردنی شدی خاله جون.ماشالا.
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان مهدیه
10 خرداد 93 9:22
اخخخخخخخخخخخخی عزیزم . انشاالله همیشه به شادی
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی
10 خرداد 93 14:16
عزیزمیییییییییییییییییییییی گلمییییییییییییییییییییییییییی خوشگلمییییییییییییییییییی جیگرمییییییییییییییییییییییییی ناااااااااااااااااااااازخاله دوستت دارم
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان الی
16 خرداد 93 3:07
عاشق دونه دونه ی عکسهاتم گل دوست داشتنی من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد