سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم 13 ماهگیت مبارک

1393/4/3 18:49
نویسنده : مامان الهام
1,724 بازدید
اشتراک گذاری

13 ماه یعنی 1 سال و 1 ماه با تو بودن

13 ماه یعنی 1 سال و 1 ماه مادر تو بودن

13 ماه یعنی 1 سال و 1 ماه لحظه ها رو با تو سپری کردن

13 ماه یعنی 1 سال و 1 ماه از بهترین و تکرار نشدنی ترین روزهای عمر من

چقدر این یک سال و فلان ها برایم شیرین است دیگر صحبت از روز نیست،حرف از ماه نیست پای سال به میان آمده

و این یعنی من و تو آشنای دیرین شده ایم،به هم خو گرفته ایم،با چشم هایمان با هم حرف میزنیم

فرشته ی کوچکم 13 ماهه شدی من که این 13 ماه را زندگی نکردم عاشقی کردم

چقدر خوب و شیرین است که روزگاری نه چندان دور خودت مادر خواهی شد و تمام این حس ها را لمس خواهی کرد

چه باور نکردنی بزرگ و بزرگ تر میشوی و من مادر مبهوت این دقایق شتابان

حتی مجال نوشتن این همه شیرینی را ندارم چه برسد به لذت کامل بردن

چشم برهم زدیم 13 ماهه شدی

تو کی این همه بزرگ شدی؟؟؟

واقعا کی؟نکند من جا مانده ام در 13 ماه پیش؟نکند من جا مانده ام در اولین روز دیدار؟

 

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش

می سپارم به تو از چــــشم حسود چمنش

نفس نازتر از جان چه شد از چـــــشم بدان

دور باد آفت دور فـــــــــــــلک از جان و تنش

 

فرشته ی زیبایم 13 ماهگیت و همین طور رویش هفتمین مرواریدت مبارک

 

 

پسندها (14)

نظرات (22)

مهربوون
3 تیر 93 19:15
سلنا جووون 13 ماهگیت مبارک باشه خاله،،،، همچنین 7امین مروارید کوچولووووت عزیزززززززززززم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان الهام
3 تیر 93 19:52
مبارک باشه الهام جوووون وای جه خوردنی شدی سلنا ببوسش از طرف من
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله نفیسه
3 تیر 93 23:12
عزیز دلم 13 ماهگیت مبارک گلم.... خیلی دوست دارم خاله.... الهام جان خیلی قشنگ نوشتی...
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون
(مامان سویل)
4 تیر 93 10:50
مبارکه گلممممممممممممممممممم
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
آیدا
4 تیر 93 13:15
زود یبا بی زحمت پست جدیدمو تا آخر بخون.
مینا
4 تیر 93 13:19
1سالو 1ماهو 1روزگیت مبارک قشنگم چ تاریخ قشنگیه؟ ن؟ ایشالا همیشه سلامت باشی نازنینم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
شیرین مامان...عسل بابا
4 تیر 93 14:13
مبارکه مبارک قربونت برم من عزیزم......ایشالا همیشه شادباشیییییییییییییین
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونممممممممممممممممممم
زهرا مامان درسا
5 تیر 93 10:22
سلنا جونم مباااااااااااارک باشه . اینم یه بوس برای سلنای نازنازی.
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم
خاله ندا
5 تیر 93 15:08
سلنای خوشگلم 13 ماهگیت مبارک.
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامانی دخمل بلا
5 تیر 93 17:03
سلاااااااااااااااااااااااااام سلنای خوشگلم و مامانی گل و مهربونش عزیز دلمممممممممممممممم آخه تو چقدر ناز و ماه و شیک پوشی . واقعا لباسات خوشگلن و معلومه مامانی با سلیقه ای داری که خیلی بهت میرسههههههههههه. فدات بشم. 13 ماهگیتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککککککککک. هفتمین مرواریدتممممممممممم مبارکککککککککککک.
مامان الهام
پاسخ
سلام مهربونم ممنونم عزیزم دوست داریم بوس از طرف سلنا و مامانیش
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 تیر 93 20:39
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...... * امسال روزه می گیری؟ + اگر خدا بخواهد ... * من هم می گیرم , ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟ + همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند ، برایت معجزه می کند !
مریم(پرنیاوبردیا)
6 تیر 93 18:18
دلت آبی تر از دریا عزیزم به کامت گردش دنیا عزیزم الهی دائما چون گل بخندی روزگارت خوش و خرم عزیزم
مامانی
6 تیر 93 18:18
الهام جان ماشااله به پا نویسنده ای خیلی زیبا نوشتی حرفهای دل منم بود ..............
مریم(پرنیاوبردیا)
6 تیر 93 18:19
سلنا جووون 13 ماهگیت مبارک عزیزم..... هفتمین مروارید ت هم مبارک.... عکست هم خیلی خوشگله و دوست داشتنی شده
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
سمانه مامان وانیا
7 تیر 93 9:07
عزیزدلم خدا دختر نازت رو واست حفظ کنه... افتخار دوستی میدید به ما؟؟ اگر هم با تبادل لینک موافقی بهم سر بزن و خبر بده. منتظرتونم. مچکرم
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم حتما به وبتون سر میزنم
مریم(پرنیاوبردیا)
7 تیر 93 15:38
سلام .: اسمم : رمضان. عمرم : چهارهفته. قلبم: يكي ازبناهاي بهترين دين روي زمين. موجودم : ثواب. وجودم: بركت. ميخوام بگم مرابه دوستيت قبول داري؟ اگرداري پس مرابه بهترين دوستهايت به عنوان هديه ارسال كن .. آمدن ماه مغفرت برشمااااااا پيشاپیش مبارک باد  。*☆∴。 。∴☆*。 。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。 ☆゚   ゚☆゚   ゚☆ ゚☆。      。☆゚  *★。     。★*   ∵☆。  。☆∵     ゚*★。。★*゚ *☆ .-..-. `·.·´ ●/ /▌
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان عليرضا
7 تیر 93 17:33
عزیز خاله سیزده ماهگیت مبارک. ایشالا چند وقت دیگه اول پست سیزده سالگی بعدشم پست صد و سی سالگیت خاله جون. امید به زندگیمم خیلی بالاست میخوام خودم پست صد و سی سالگیت رو بخونم
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون انشاالله چرا نباشه انشااالله من پست 120 سالگی سلنا رو میذارم شما هم میای و میخونی امید به زندگی منم بالاست
مامانی دخمل بلا
8 تیر 93 7:00
سلام دوست خوب و مهربونم ماهی سرشار از برکت و رحمت , و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم ...
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
مامان آیسو وآیسا
8 تیر 93 14:28
13 ماهگیت مبارررررررررررررررک سلنا جووووونم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم
مامانی و بابایی
9 تیر 93 2:37
عزیزم چه جیگری این دخملی عاشقشم با اجازه لینکتون کردم اپم بدو بیا
مامان الهام
پاسخ
ممنونم که به وب ما سر زدین حتما بهتون سر میزنم
مامان اعظم
9 تیر 93 13:31
مبارک باشه دختر نانین سیزده ماهگیت. خدا حفظت کنه عزیزم.
مامان الهام
پاسخ
مرسی خانومی
مامان رویا
18 تیر 93 11:45
خیلی نازی خوشگل خانم.سلنا جون فکر کنم با دنیز من همشهری باشی.ما اهل تبریز هستیم .خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم. دنیز شمارو لینک میکنه.راستی مامانی عزیز اگه ممکن باشه کد آهنگ وبلاگتون رو برام بفرستین .ممنون میشم.
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم منم با افتخار لینکتون میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد