سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس سلنا

سلنا جونم راه افتاد . . . دلم به تاپ تاپ افتاد

1393/4/20 18:25
نویسنده : مامان الهام
962 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره نفس مامان و بابا شروع به راه رفتن کرد خیلی وقت بود که انتظار یه همچین روزی رو میکشیدیم هر روز کلی تاتی تاتی میبردیمت تا اینکه بالاخره در تاریخ 93/4/16 روز دوشنبه شب بعد از اینکه از خونه ی بابا بزرگ برگشتیم شما شروع کردی به راه رفتن و کلی من و بابایی رو ذوق زده و خوشحالمون کردی و اشک شوق رو مهمون چشمامون کردی.

خیی بامزه راه میری گاها قدم هات استواره و نمی افتی ولی گاها قدم هات لرزونه و می افتی  به محض افتادن کف دو دستتو میذاری روی زمین دوباره بلند میشی و باز شروع میکنی به راه رفتن ،وقتی من یا بابایی کمی دور از شما وایمیستیم و بغلمون رو برات باز میکنیم در حالی که دو تا دستاتو میگیری جلوت با عجله میای به سمتمون و خودتو میندازی تو آغوشمون،هنوز هم همزمان با راه رفتن گاها چهار دست و پا هم میری.

پسندها (19)

نظرات (30)

مهربوون
20 تیر 93 18:50
عزیزززززززززززززززززم...باید این حس مادرانه تو همچین لحظه ای خیلی شیرین باشه.....
مامان الهام
پاسخ
آره عزیزم انشاالله شما هم این حس رو تجربه کنین
پریسا
20 تیر 93 23:52
سلام مثل مامان نی نی بوس نوشته بودی یه لحظه فکر کردم رفتم وبلاگ نی نی بوس تبریک میگم چرا عکس جدیدی از عسلی نمیذاری دلم براش تنگیده
مامان الهام
پاسخ
سلام پریسا جون خانمی کجاش مثل سارینا بود؟چشم عزیزم حتما به زودی عکسای جدید میذارم
زهرا مامان درسا
21 تیر 93 0:22
عزیزمممممممممممم به سلامتی. واقعا لحظه ی بی نظیریه. الهام جون یه عالمه سلنا جونم رو ببوسسسسسسسسسسسس
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خانمی
مامان دینا
21 تیر 93 8:25
اي جانم چقدر لذت بخشه مادر راه رفتن فرزندشو تماشا ميكنه چقدرم بچه ها اوايل كه راه می افتن با نمك ميشن
مامان الهام
پاسخ
آره واقعا خیلی لذت بخشه ممنونم
بابایی
21 تیر 93 9:37
بهترین لحظه های عمرم هست که راه رفتن دخترم رو می بینم . واقعا از زحمات همسرم تشکر می کنم برا راه رفتن سلنا خیلی زحمت کشیده البته برا بزرگ کردنش از جونش مایه گذاشته بهترین همسر دنیا رو دارم . همسرم دوست دارم
مامان الهام
پاسخ
مرسی عشقم خیلیییییییییییییییییی دوست دارم
نیلوفر
21 تیر 93 10:12
سلام الهام جون خدارو شکر خیلی خوشحالم مبارکه قربونش برم اگه خاله پیشش بود یه کادو ناقابل براش میاورد ولی حیف الان فقط میتونم تبریک بگم واین گلو بفرستمخیلی دوست دارم
مامان الهام
پاسخ
خاله جون خیلییییییییییییییییییییییی دوست داریم
مامان رویا
21 تیر 93 11:09
تاتی کردنت مبارک عزیزم...... واقعا حس بی نظیریه که هر لحظه شاهد بزرگ شدن نی نی نازمون باشیم. خدا این دخملی خوشگل و واستون نگه داره . االهام جون روی ماه سلنا جونو ببوسین....
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان راضیه
21 تیر 93 11:16
جوووووووووووونم خاله...مبارک باشه...دل منم به تاپ تاپ افتاد ....چه برسه به مامان الهام.......
مامان مهدیه
21 تیر 93 12:13
ای جونم ....چه لحظه قشنگیه واسه یه مادر .از طرف من یه بوس محکم به سلنا بکنید لطفا"
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم آره واقعا لحظه ی بی نظیریه
زهرا مامان درسا
21 تیر 93 17:07
الهام جان بینهایت خوشحال میشم که می بینم به ما سر می زنی ، واقعا از اینکه دوست خوبی مثل شما پیدا کردم خوشحالم. عزیزم برای عکس ها هم میتونی به طور جداگانه و یا کل عکس های یک مجموعه نظر بذاری، البته برای این کار با در سایت درسا عضو بشی. اگر دوست داشتی ، در سمت راست صفحه سه تا گزینه ی قرمز رنگ هست که اخریش نوشته :"ایجاد حساب کاربری". روی اون کلیک کن و بقیه مراحل که خواهی دید. سپس می تونی وقتی سایت درسا رو باز می کنی نام کاربری و رمز ورود رو در همون سمت راست صفحه وارد کنی و روی دکمه ی"مرا بخاطر داشته باش" کلیک کنی و بعد دکمه ی ورود رو بزنی.اگر دوست داشتید این کار رو هم انجام بدید . راستی منتظر عکس های جدید سلنا جونم هستم.
مامان الهام
پاسخ
عزیزم منم خیلییییییییییییییی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم حتما تو سایت درسا جون عضو میشم ممنون از راهنماییت
مهسا
21 تیر 93 19:19
سلام الهام جون .تبریک می گم بهت.انشالله همیشه قدماش استوار باشه. الهام جان تاریخ راه افتادن سلنا جون رو توی متن سال 92 زدی گلم. تغییرش بده عزیزم.از ذوق را ه رفتن کوچولو
مامان الهام
پاسخ
سلام مهسا جونم ممنونم عزیزم راست میگی مرسی که بهم گفتی بوسسسسسسسسسسسسسسس
✿مامان دنیز✿
21 تیر 93 21:57
ای جون دلم مبارکه خاله جون تبریک میگم عزیزم
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون
مریم(پرنیاوبردیا)
21 تیر 93 22:48
سلام الهام جون مهربونم ممنون از یانکه بهمون سر میزنی.... خوشحالم که خوشحالی به خاطر راه رفتن دخملی میگم امیدوارم در آینده با کسب کردن مقام های کشوری مامانی و بابا یی شو خوشحال کنه
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم منتظر مطالب جدیدتون هستم ممنونم خاله جون
مامان اعظم
21 تیر 93 23:14
سلام عزیزم مبارک باشه دختر نازمون بزرگ شده دیگه خانم شده الهام جون درکت میکنم چه لحظه قشنگیه که میبینی عزیز دلت راه افتاده رو پای خودش مستقل راه میره.
مامان الهام
پاسخ
آره واقعا لحظه ی بی نظیری برای یه مادره، عزیزم ممنونم
پریسا
22 تیر 93 0:19
هم سلنا خودش شبیه ساریناس هم مامان سارینا هم وقتی سارینا راه افتاد این شعرو نوشته برا همین گفتم اسماشونم شبیه همه این دو تا جوجوی خوشگل شاید هم شبیه نیستن این نظر منه چون این دوتا رو خیلی دوست دارم شبیه هم میبینم نمیدونم فکر نکنم شما پستهای قدیمی رو خونده باشی
مامان الهام
پاسخ
آره پریسا به نظر منم سلنا و سارینا خیلی شبیه هم هستند نه پست های قدیمیش رو نخوندم چون وقت نکردم
پریسا
22 تیر 93 0:23
بعضی جاها نا خوداگاه مثل هم مینویسید حستون خیلی شبیه همه باور کنن الهام اخه مائده هم عشق دختره وخواهر نداره عین خودت دخترشو گذاشته جای خواهرش
مامان الهام
پاسخ
مثل من که عشق دخترم و منم دوست دارم من و سلنا در آینده مثل دوتا خواهر باشیم
پریسا
22 تیر 93 0:28
الهام خبر داری دیگه اولین های سلنا داره تموم میشه تقریبا خبلی حیفه این عروسک خوشگل بزرگ بشه اخههههههه فداش شم اولی خنده اولین گریه اولین دندون اولین غذا اولین تولدش اولین دقیقه ها نشستن اولین قدم مبارکت باشه همه این اولین ها فسقلیییی
مامان الهام
پاسخ
آره پریساواقعا حیفم میاد که این لحظات داره به سرعت برق و باد میگذره میدونم یه روز دلتنگ این روزها میشم
مامانی
22 تیر 93 1:55
سلام مامانی سلنا جون راه رفتن گل دخترت مبارک انشالله قدمهاش استوار باشه و بسوی خوشی و موفقیت قدم برداره به وب آرتینا جان سر بزنید در ضمن آرتینا جون و سلنا جون 1 روز فاصله سنی دارن.
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که به وب ما سر زدین مرسی خانومی حتما بهتون سر میزنم
ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻣﺎﻩ
22 تیر 93 2:23
ﺳﻼااااﻡ ﺳﻠﻨﺎ ﺟﻮﻧﻢ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﻛﻪ ﺗﺎ ﺗﻲ ﻣﻴﻜﻨﻲ اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻗﺪﻡ ﻫﺎﻱ ﻛﻮﭼﻴﻜﺖ ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﺭاﻩ ﺧﺪا ﻗﺪﻡ ﺑﺮﺩاﺭﻩ ﺑﻪ ﭘﺴﻤﻠﻲ ﻣﻨﻢ ﺳﺮ ﺑﺰﻥ
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم حتما بهتون سر میزنم ممنون که به وب ما سر زدین
مامان عليرضا
22 تیر 93 9:50
مبارک باشه عزیزم.ایشالا تو زندگیت قدمهای بزرگ واستوار برداری خاله جون
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم
شیرین مامان...عسل بابا
22 تیر 93 16:13
افرین افرین هزاران بارخداروشکربخاطردخترگلمون....یه عالمه بوووووووووووس
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربونم
مینا
23 تیر 93 0:47
ای جووووووووننننننننممممممممم دل منم ب تاپ تاپ افتاد ببخشید چندوقت نبودم عسیسم ب نت دسترسی نداشتم بیا وبم مفصل بخون کجابودم
مامان الهام
پاسخ
عزیزم دلم برات تنگ شده بود حتما بهت سر میزنم
مـ ــریـــ ـــــم
23 تیر 93 9:44
ای جوووووونم . چه نازه این سلنا خانوم عزیزم مبارک باشه . منم همش دلم میخواد حنایی زود راه بیفته
مامان الهام
پاسخ
سلام خانومی ممنونم انشاالله به زودی شاهد قدم های حنا جون باشی
عاطفه
23 تیر 93 17:51
سلام الهام جون...ممنونم که به ما سر زدی شما هم وب کامل و زیبایی دارینبهتون تبریک میگم...راه رفتن سلنا خانومم مبارک باشه بسلامتی ....با تبادل لینک موافق هستین؟ممنون میشم بهم خبر بدین
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم با افتخار لینکتون میکنم
خاله
24 تیر 93 18:08
قدمهات همیشه استوار .................... تبریک میگم مامانی.........
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 13:43
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
بیتا
25 تیر 93 18:20
عزیزم چقدرنازه این خانوم کوچولو.بزنم به تخته قربونش برم من من عاشق بچه هام.....سلناجان هم خیلی دوست داشتنیه ماهه عزیزم........تصادفی باوب شمااشناشدم هم خیلی خوش سلیقه هستین هم خیلی قشنگ مینویسین راستی سلنا اسم خیلی قشنگیه ولی من معنیشو نمیدونم معنیش بفارسی چی میشه؟
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارین سلنا ریشه ی یونانی داره و به معنی ماه هست
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:07
مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررکه انشالله همه قدمهات به سوی خوشبختی باشه نازززززززززززز ی سلنا
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم
خاله ندا
2 مرداد 93 14:41
امیدوارم تو زندگیت همیشه قدمهای استوار و رو به موفقیت و خوشبختی و سلامتی برداری عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربونمممممممممممممممممممممم
سولماز
4 مرداد 93 22:54
سلام بانو خسته نباشی ما باهم همشهری هستیم وسلنا خانومم که نگو می گویند دختر تبریزی یک چیز دیگه است واقعا اسپند دود کن من هم سه قلو دارم سر بزنی خوشحال می شم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارین حتما بهتون سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد