سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس سلنا

روزانه های دخترم

1393/5/26 16:45
نویسنده : مامان الهام
1,885 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم الان که دارم برات مینویسم 1 سال و 2 ماه و 23 روزه هستی این روزها اصلا نمیذاری ازت عکس بگیرم به همین خاطر زیاد عکس جدید ندارم که بذارم ولی عوضش این روزها تا دلت بخواد برامون دلبری میکنی این روزها واقعا بزرگ شدنت رو احساس میکنم خیلی دختر فهمیده ای شدی گاهی بهم کمک میکنی وقتی میخواییم شام بخوریم وسایل ها رو ازم میگیری و میاری میدی به بابایی تا بابایی میز رو بچینه,چند روز قبل بابایی رو زمین دراز کشیده بود و زیر سرش هم بالش نداشت دیدم رفتی یکی از بالش هامون رو برداشتی و آوردی گذاشتی پیش بابایی

دیگه جونم برات بگه حسابی شیطون شدی و مدام در حال بالا رفتن از مبل یا تخت خوابه مایی,دیگه هیچی تو خونه از دست شما در امان نیست و تا حالا کلی وسیله شکوندیخندونک

همچنان به سختی بهت غذا میدم عاشق هندوانه  و نون باگتی,از این ماه به تجویز دکترت دیگه بهت ویتان میدم که ترکیبی از آهن و مولتی ویتامین و زینکه البته به سختی میخوری و مزشو دوست نداری با اینکه اسانسش پرتغالیه ولی دوسش نداری

تازگی ها دست دادن رو یاد گرفتی و هر وقت بهت میگم سلنا دست بده دستتو به طرفمون دراز میکنی,معنی باز رو هم یاد گرفتی و وقتی بهت میگم سلنا دستاتو باز کن دستاتو بازشون میکنی,ورق زدن کتاب رو هم خیلی دوست داری منم برات کتاب حمام گرفتم تا راحت تر بتونی ورقشون بزنی

کلمات جدیدی که تو این ماه یاد گرفتی

ناز-باز-سگ-آنه(آینه)-عش(عشق)-مه(محیا اسم دوستت)-نانا(نانای)

توپ بازی رو خیلی دوست داری و موقع توپ بازی کلی ذوق میکنی و همین طور بالش بازی رو هم خیلی دوست داری ,برات حباب ساز گرفتم وقتی حباب ها رو میبینی میدوی دنبالشون تا بگیریشون ولی  خوب همین که دستت بهشون میخوره میترکن  ,دست بابایی رو میگیری و میبریش به طرف حموم بعد وانتو نشونش میدی یعنی پرش کن و شما آب بازی کنی ولی وقتی آب به موهات میخوره جیغ و داد میکشی,همه ی وسایل خونمون رو میبری و میذاری تو تراسمون یعنی ما هر چی گم کنیم میریم تو تراس پیداش میکنیم از کنترل تی وی بگیر تا لوازم آرایش من,عاشق صدای همزن برقی و آب میوه گیری هستی مدام نشونمون میدی و ازمون میخوای تا بازشون کنیم,کنترل تی وی رو برامون میاری و نانای میکنی یعنی بزنین به شبکه ی آهنگ ای کوچولوی شیطون,این روزها میای و سرتو میذاری روی پاهام و روی پاهام دراز میکشی و منم کلی ذوق میکنم و موهای خوشگلتو نازشون میکنم شدیدا بهم وابسته ای چند روز قبل که من رفته بودم آرایشگاه با هم از خونه در اومدیم شما و بابایی هم رفتین سوپر مارکت تا خرید بکنین بابایی میگه همین که رسیدیم خونه و سلنا رو گذاشتم زمین شروع کرد ماما گفتن میگه همه ی اتاق ها و آشپزخونه رو میگشت و میگفت ماما ماما ای قربونت بشم,خیلی به من و بابایی حساسی و گاها که کسی ما رو بغلمون میکنه گریه میکنی یعنی حتی دوست نداری کسی بغلمون کنه

تو این ماه برای اولین بار بردیمت آرایشگاه و همون طور که تو پست قبلیم گفتم کلی گریه کردی ولی عوضش ماه بودی ماهتر شدی,همین طور این ماه بردیمت بینایی سنجی خدا رو شکر که به قول خاله پریسا(دوست مامانی)چشمات مثل عقابه ولی خوب بعد یک سالگی حتما باید بچه ها رو بینایی سنجی برد من و بابایی هم بردیمت تا خیالمون راحت بشه

تا حالا از تابلو فرش شما بعد ار نصب به دیوار عکس ننداخته بودم اینم تابلو فرش با طرح سلنا بعد از نصب روی دیوار

 

 

پسندها (14)

نظرات (24)

فاطمه
26 مرداد 93 17:10
ای جووووووووونم چه تابلوی قشنگی مبارکه... فکرنکنم قیمتش کمتر از 10-20میلیون باشه هزار ماشاالله
مینا
26 مرداد 93 18:33
قبون دخملی گل بشم که روز ب روز دلبرتر میشه سلناجونی عااااااااااشـــــــــــــــــــــــــقتممممممممممممم
مامان دینا
27 مرداد 93 9:31
فدای این عسل خانوم وروجک که کاراش هم مثل خودش خوردنیه
بابای سلنا
27 مرداد 93 9:57
قربون دختر خوشگلم بشم خیلی ناز شده خیلی ملوس شده بابا بدون دختر معنا نداره ناز دختر مخصوص باباهاست
مامان فاطمه
27 مرداد 93 10:16
مامان سلنا، سلنا ناجور به دلم نشسته.شبیه دخترک رویاهای من می مونه.خیلی دوستش دارم.یه بوووووووس گنده واسه سلنای نازم.خیلی دوست دارم خاله.
زهرا
27 مرداد 93 16:25
سلااااااااااام..... الهی من قربونش برم که هرروز جیگر تر میشه.... میبوسمت سلناجوووون.... الهام جونم پست جدید گذاشتم خواستی یه سربزن...فداااااات
مهربوون
27 مرداد 93 18:32
کوچولوی دوست داشتنی همیشه خندووون باشی و شاد خاله جووون
زهرا مامان درسا
28 مرداد 93 10:28
قربوووووووونت بشم عروسک نازم. وای همه ی لحظه های شما کوچولوهای شیطون قشنگه. مامانی سلنا جونم رو ببوس کمتر به ما سر می زنید خوشحال میشیم ببینیمتون
مامان آنيسا
28 مرداد 93 14:20
آویسا
28 مرداد 93 14:22
فدای این جوجه خوشگل که اینقدر خانوووووووووووم شده
مامانی رادین
28 مرداد 93 22:30
قربون شیرینکاریهات عزیز دلم چه خانومی شدی
مامان رهام
29 مرداد 93 1:45
وای وای وای چه عروسک ملوسی. چه خانوم زرنگی.کمک حال مامانشه از حالا.
مامانی و بابایی دخمل بلا
30 مرداد 93 19:02
شاید چشم های ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک هایمان شسته شوند , تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم…
خاله نفیسه
30 مرداد 93 23:14
فدای شیرین کاریهات عزیز دلم...
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم
لیلی
1 شهریور 93 22:11
فداتشم الهام جونم... ببخش اگه این سری دیراومدم پیشت... راستش دیروزازسفربرگشتیم؛اونجاهم زیادنمیتونستم بیام نت... چشم به همین زودی هاحتماپست جدیدمیزارم... سلناجونیِ گلمم که روزبه روزماه ترمیشه... فدای خنده های نازش بشم من... تک ستاره ی قلبم؛سلناجونم و الهام عزیزم؛روی ماهتونومیبوسم... قربونت برم تکِ من!!!!!!!!!!!
مامان آرتین
2 شهریور 93 1:04
قربون سلنا جونم برم که اینقدر بزرگ شده.اکثر تمایلاتش هم شبیه آرتین منه.به زور غذا خوردنش، عاشق توپ بودنش ،عاشق هندونه و باگت بودنش ،و...
لیلی
2 شهریور 93 14:51
_$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸. عزیـــــــــزدلم؛من آپم... منتظرحضورت هستم نازنیـــــنم...
مریم(پرنیاوبردیا)
2 شهریور 93 15:34
سلام الهام گلی نمیدونم چرا بچه ها به عکس انداختن آلرژی دارن آفرین فسقلی که به مامانی برای چیدن میز کمک میکنی عزیزممممم خوشبحال بابای سلنا جون که دختری به این با محبتی داره عزیزممممم چرا سخت غذا میخوری و مامانی ناراحت میکنی؟ ای شیطون نون باگت دوست داری؟ منم هندونه خیلی دوست دارم عاشق عشق گفنتم چرا تو تراس ای شیطونک خدا رو شکر که چشمایه سلنا جون مشکلی نداره.... یا به قول پریسا جون عینه عقابه ای جونم عکسش خیلی خوشگله عزیزممم چه تابلو فرش خوشگلی مطمنم سلنا به داشتن همچین پدر و مادری افتخار میکنه الهام جون مرسی که بهمون سر میزنید
مریم(پرنیاوبردیا)
2 شهریور 93 15:34
مامان آروین(مهناز )
3 شهریور 93 9:54
الهام جون سلنا رو کجا بردی برای بینایی سنجی ؟من با مرکز بهزیستی تماس گرفتم میگن بالای 2 سال ... یک سوال هم مطرح کردم توی پرسش و پاسخ نی نی وبلاگ بیا یک سر بهمون بزن عزیزم تا از راهنماییهاتون مستفیذ بشم ممنونم
مامان الهام
پاسخ
عزیزم بیمارستان بهبود بردم
مریم(پرنیاوبردیا)
3 شهریور 93 21:01
زهرا مامان درسا
4 شهریور 93 12:12
سلام الهام جان. چرا از عزیز دلم عکس نمی ذاری، دلم براش یه ذره شده. سلنا جونم پانزده ماهگیت هم مبارک باشه عزیزم
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم چند روز مسافرت بودیم انشاالله به زودی عکس های جدید میزارم ممنونم
✿مامان دنیز✿
5 شهریور 93 0:16
چه خوب آفرین دخمل زرنگ و کاری،آفرین کمک دست مامانیاز این چهره ناز و معصومت ،پاکی و مهربونی میباره گلم،دوستت دارم خاله جون تابلو فرشتم مبارک عزیز خاله
مریم(پرنیاوبردیا)
5 شهریور 93 13:57
تو دختر متولد شدی برای همیشه پاک بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه زیبا بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه لطیف بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه عشق ورزیدن تو دختر متولد شدی برای همیشه محبوب بودن تو دختر متولد شدی برای آرام کردن قلب های نا آرام تو دختر متولد شدی برای معنا دادن به زندگانی یک مرد تو دختر متولد شدی برای همیشه عفیف بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه در صحنه بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه مهربان بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه صبور بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه حمایت کردن تو دختر شدی برای زن شدن....مادر شدن.... تو دختر شدی برای تحسین شدن....تحسین کردن.... تو برای همه ی این خوبی ها دختر شدی برای به وجود آوردن لبخند پروردگار، رضایت پدر ودعای مادر... تو بهترین هدیه ی خدا به والدینت هستی تو همانی هستی که با خلق شدنت قلب خدا را از شوق لرزاندی و اورا با تمام عظمتش در قلب پاک خود گنجاندی.... تو هدیه هایی را از خالقت به امانت گرفته ای که برای سالم برگرداندنشان با تمام وجودت مسئولی پس مثل همیشه بهترین باش..... به افتخار تمام دختران پاک سرزمینم روز دختر مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد