سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم 16 ماهگیت مبارک

1393/7/3 16:27
نویسنده : مامان الهام
2,303 بازدید
اشتراک گذاری

گلبرگ لطیف من , نازدانه ی 16 ماهه ی من

شیرین زبانی های این روزهایت را چگونه بنویسم که حق مطلب را ادا کند؟

باید بزرگ شوی,مادر شوی,خودت ببینی و بشنوی

حتم دارم روزی که این نوشته ها را میخوانی

لبخند ملیحی بر لبانت نقش بسته . . .

لبخندی از سر شوق,از خاطرات خوش کودکی

لبخندی از اولین قدم هایت,از اولین روزهای جمله گفتنت . . .

که برایت باور نکردنیست این گونه بودنت را,این گونه کوچک و تازه کار بودنت را

عزیز بی همتای من

فردا , تو میخوانی و تصور میکنی و لبخند میزنی

امروز , من مینویسم و تصور میکنم و لبخند میزنم

دخترکم

من خدا را به بهترین نام هایش قسم دادم

برای خوشبختی تو

همه ی وجود من 16 ماهگیت مبارک

 

پسندها (14)

نظرات (34)

مرجان شاکری
3 مهر 93 16:30
سلوم.خوبين؟بدووووووو که آپم. فقط بدو که منتظرتم بخدا اگه نيومدي ديگه باهات قهرم.
مامان الهام
پاسخ
چشم مرجان جون حتما بهتون سر میزنم
مامان آنيسا
3 مهر 93 18:50
میخورم مننننننننننننننننننننن الان این فندق رو خدا حفظش کنه16ماهگیت هم مبارک باشه عزیزم
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان فاطمه
3 مهر 93 19:14
16 ماهگیت هم مبارک. ایشالا 160 ماهه بشی گلکم.
مامان الهام
پاسخ
مرسی گلم
مهربوون
3 مهر 93 19:32
وااای الهام جون خیلی زیبا نوشتی.... سلنا جون 16ماهگیت مبارک عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان عليرضا
4 مهر 93 0:29
ایشالا که هر روز از زندگیت رو با شادی جشن بگیری عزیز دل خاله16 ماهگیت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله جون
فریبا
4 مهر 93 11:33
وای ناززززززی عزیزخاله 16ماهگیت مبارک انشالله همیشه سرزنده باشی گلم بووووووس
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلمممممممممممممممم
مامانی دخمل بلا
4 مهر 93 12:41
سالروز پیوند دو نور آسمانی , حضرت علی علیه السلام و جضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رو تبریک عرض میکنم ....
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
عمه فروغ
4 مهر 93 12:52
16 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم
مامان رویا
4 مهر 93 16:52
16 ماهگیت مبارک عزیز دلم .خوشگل خاله انشالله 120 ساله بشی.می بو ووووووووووووووووووسمت.
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
آویسا
4 مهر 93 17:26
ای جونم عزیز دلم.چطور طاقت آوردی تا حالا قورتش ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان الهام
پاسخ
آره واقعاقورت دادنیه ممنونم گلممممممممممممممم
مامان دینا
5 مهر 93 9:23
سلنا جون 16 ماهگیت مبارک عسل خاله بووووووووووووووووووووس
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان آروین(مهناز )
6 مهر 93 11:30
متن زیبایی بود الهام جون 16 ماهگیت مبارک سلنا جون خیلی میبوسمت عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم
پریسا
6 مهر 93 15:13
سلام عزیز خیلی دلنوشته هاتو دوست دارمم من عاشق وبلاگهایی هستم که یه ادم مبتکر مینویسه بدم مییاد از وبلاگهایی که چیز تازه ای ندارن و هر چی مینویسن قبلش تو یه وب دیگه ادم خونده خیلی جالبه و همه مطالبشون دستت طلا دوستم یه چند وقتی تو نی نی وبلاگ همش تقلیده افرین به شما وهمه مامانا با ذوقی که وقت میذارن برای وبلاگشون و ابتکار به خرج میدن و ادم وقتی مییره وبشون یه چیز جدید یاد میگیره . خدای من,من قربون اون فندق برم که رفته تو کشوی کمدشش
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم شما لطف دارین
پریسا
6 مهر 93 15:15
16 ماهگی مبارک عشقمممممممم انشاالله عکس تولد 16 سالگیتو ببینیم خدا میدونه تا اون موقع چه اتفاقهایی که نیافتاده ما دیگه میانسال شدیم و سلنا جونم یه خانوم جوونقربونت برم من عشققق خالهههه
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم بوسسسسسسسسسسس
نازی
6 مهر 93 15:49
مبارکه عزيزم .
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم
مینا(عمه امیرعلی)
6 مهر 93 22:58
واقعا به سلنا جان به خاطر داشتن همچین مامان خوش ذوقی تبریک میگم جملات خیلی زیبایی واسه خانوم کوچولوی نازت نوشتی.ماشالله به این ناناز خانوم خوشکل.دوست داشتی به وبلاگ موشی ما هم سر بزن منتظریم......
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارین چشم حتما بهتون سر میزنم
عاطفه مامان مانیاد
7 مهر 93 20:05
سلام الهام جون 16 ماهگی نی نی طلا مبارک باشه،آفرین به قلم زیبات
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم
maman bardia ariyayi
8 مهر 93 15:10
bah bah mobarake azizam ishallah 1200000000000000000sale beshi ha la chera to keshoy komod neshasti azizam
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممم
مامان اعظم
9 مهر 93 8:09
16 ماهگیت مبارک خوشگل خاله. عزیزم چه شیطون شدی رفتی تو کشو جونممم.
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان بهی
9 مهر 93 9:16
ماشالله چقدر نازه گل دخترت
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی و بابایی دخمل بلا
10 مهر 93 10:43
سلام مامانی گل و نازنین سلنا جونم عزیز دلم من یه سوال داشتم ازت ... این تلهای زیبایی که برای سلنا میخری , به خصوص این قرمزه رو میتونم بپرسم از کجا خریدی ؟ من شاید بیام تبریز این روزها , میخواستم بدونم و منم برای فاطمه جونی بخرم ... ممنون میشم از راهنماییت عزیزمممممم ... بس که این دخملیت خواستنیه و همه چی بهش میاد , آدم دوست داره بخورتش و دوست داره از وسایلهای نازش داشته باشه ... یه سارافون هم داره که صورتی کمرنگه و اونم خیلی دوست دارم ... اگر اونم بگی ممنون میشم ... ببخش تورو خدا ... اگه راضی بودی بگو دوست خوب من ... دلم نمیخواد یه وقت مجبور بشی ...
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما لظف داری گلم عزیزم خیلییییییییییییییی خوشحال میشم بیایی تبریز در خدمتتون باشیم عزیزم سارافون رو از خیابان شهناز همون بر خیابون مغازه ی مامانی خریدم گلم تل سر قرمز کادوی دوستمه که واسه سلنا خریده از یه شهر دیگه خریده ولی من خوذم اکثرا تل و گل سرهای سلنا رو از نی نی پوپک تو خیابان منصور میگیرم عروسکم رو ببوس
خاله
11 مهر 93 12:15
دخترم 18ماهه شده بدو بیاااااااااااااااااااااااااا:گل::گل:
مامان الهام
پاسخ
چشم عزیزم حتما بهتون سر میزنم
مامان رهام
11 مهر 93 12:52
16 ماهه شدنت مبارک خاله.خیلیی ناااازی مامانی سلنا خیلی قشنگ نوشتی این پست رو
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممم
مینا
11 مهر 93 21:13
ای جووووووووووونننننننننممممممممم قربونت بشه مینا ک روز بروز ماه تر میشی سلنای خوشگلم. الهام جونم ببخشید ک کمتر بهت سرمیزنم واقا درگیرم ازجای من روی ماه گل دخملیو ببوس
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم خواهش میکنم گام این چه حرفیه درکت میکنم بوسسسسسسسسسسسس
مامان عسل 
12 مهر 93 0:46
سلام الهام جون 16ماهگی دخملی نازت مبارک 120ساله بشه ایشالله ازطرفمون ببوسشراستی قالب وبلاگ جدیدهم مبارررررررررررررک
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان مهدیس
12 مهر 93 12:12
سلام چه دخمل مامانی دارین دلم رفت خیلی نازه خدا بهتون ببخشه دوست داشتین به مهدیس ما هم سر بزنید
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم چشم حتما بهتون سر میزنم
آبجی فاطمه
12 مهر 93 16:25
16ماهگیت مبارک عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خانمی
مامانی و بابایی دخمل بلا
12 مهر 93 16:45
خدایا ، قبله ام ، سجاده ام , حرف دلم , آخر تویی تو خدایا , معبد و معبود دنیا و سر شوریده ام , آخر تویی تو ********************* عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . . عید قربان بر شما مبارک ....
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم عید شما هم مبارک
مامان مهدیس
13 مهر 93 20:11
سلام مرسی که به مهدیس سر زدین من شما رو با افتخار لینک کردم گل دخملی رو ببوسین
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم منم شما رو لینک میکنم
❤مامان مهسا❤
14 مهر 93 7:37
عزیزکم...سلنا جون 16 ماهگیت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم
مامان عسل 
14 مهر 93 8:37
´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´16ماهگیت مبارک باشه ایشالله120ساله بشیییییییییییییی خوشگل خاله الهی خاله فدات بشه توکشوچیکارمی کنی فکرکنم جدیدن بامامان همکاری نمیکنی واسه عکس انداختنالهام جون بوبه این سایت هم عکس سلنای خوشگلمون توش بزارهم به عسلم رای بده خوشحال میشم
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم اره اصلا همکاری نمیکنه همش میخواد دوربین رو ازم بگیره چشم حتما به عسل خوشگلم رای میدم
مامان الی
15 مهر 93 23:39
ناز منی تو سلنا جونم هر روزت پر از شادی عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم
مامان آیسو وآیسا
24 مهر 93 17:48
ماهگردت مبارک عسلییییییییییییی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد