سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس سلنا

روز پدر+تولد قمری سلنا جان(سال دوم)

1394/2/12 17:29
نویسنده : مامان الهام
1,695 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای پدرم که اولین کلام ها را با او شروع کردم ساده ترین و دلنشین ترین کلام بابا

برای پدرم که اولین قدم هایم را روی پاهای مردانه ی او تاتی تاتی کردم

برای پدرم که در کودکی می پنداشتم بزرگترین و قوی ترین مرد دنیاست

برای پدرم که تنها نان نداد عشق داد

برای پدرم که ستبری شانه هایش,بزرگی قلبش,صلابت کلامش,مهربانی نگاهش و زیبایی لبخندش را می ستایم

برای پدرم که حالا یقین دارم قوی ترین و برزگ ترین قهرمان زندگی من است

پدر مهربانم روزت مبارک

 

کسی را دارم که آنقدر برایم کسی هست که نگاهم دنبال کسی نیست و این را هزاران بار فریاد میزنم که دیگر کسی به چشمانم نمی آید و هیچ نگاهی دلم را نمیلرزاند  تنها یک نفر هست که در دلم جای گرفته ,انسان که سهل هست وجودش را به دنیا هم نمیدهم

همسر بی همتایم روزت مبارک

 

امروز سالگرد باشکوه ترین روز زندگیم است

تجربه ی والاترین حسی که در دنیا وجود دارد

تبلور بی همتاترین عشق دنیایی

دو سال پیش در چنین روزی ثمره ی وجودم,دختر دلبندم چشم به جهان گشود و مرا غرق در شادی نمود

خوش بو ترین گل زندگیم تولدت به تاریخ قمری مبارک

 

پسندها (8)

نظرات (7)

مهربوون(محیا)
12 اردیبهشت 94 19:19
سلنا جووون تولدت به قمری مباررررررک
عمه فروغ
13 اردیبهشت 94 9:32
روز مرد با تاخیر بر پدر بزرگوارتان و همسرتان مبارک ان شاا.. که زنده باشند و سایش بالا سرتون باشه سلنا جونم تولدت به قمری مبارک ان شاا.. همیشه زنده باشی
پریسا
13 اردیبهشت 94 10:24
سلام عزیزم عیدتون مبارک الهام راستشو بگو چی به این جوجو میدی که روز به روز نازتر میشه
آویسا
13 اردیبهشت 94 12:41
همش با هم یکجا مباااااااااااااارک
زهرا مامان درسا
13 اردیبهشت 94 19:11
وااااای سلنا جونم چه روز قشنگی در ماه قمری به دنیا اومدی عزیزم. البته اگر درسا هم عجله نمی کرد برای به دنیا اومدن تاریخ تولدتون یکی میشد.
لیلی
13 اردیبهشت 94 21:30
روزپدروتولد سلنای عزیزم به قمری مبارک... ایشالا همیشه شادوسلامت باشی نازم....
بابای سلنا
15 اردیبهشت 94 10:28
نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق میگذارم تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی همسز عزیزم ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد