سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس سلنا

چکاپ دو سالگی

1394/3/15 12:44
نویسنده : مامان الهام
1,503 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم برای چکاپ دو سالگی اول بردمت مرکز بینایی سنجی  سلامت نسل فردا که خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشتی فدای چشمای خوشگلت بشم این نوبت دوم بینایی سنجی بود بار اول پارسال مرداد ماه برده بودم و تا شش سالگی باید سالی یه بار همه ی بجه ها ویزیت بشن.

یک هفته بعدش بردمت مرکز پایش و تکامل رشد از دو هفته قبلش وقت گرفته بودم  یه مرکزی هست که روانشناس کودک یه بازی هایی رو با کودک انجام میده برای تعیین میزان هوش کودک  هزار ماشاالله خانم روانشناس هم گفت که خیلی بچه ی باهوشی هستی ولی در حالت کلی اصلا از نحوه ی برخورد روانشناس کودک راضی نبودم خیلیییی بی حوصله بود.

آخر سر هم که پیش دکتر خودت دکتر سخا بردمت خدا رو شکر همه چیز خوب بود.

وزن و قد عشقم در پایان دو سالگی:

وزنت:13400g

قدت:90cm

 

پسندها (4)

نظرات (9)

عمه فروغ
15 خرداد 94 13:18
ای جونم به سلنای باهوشمخدا رو شکر که همه چیز خوب بوده ان شاا.. که همیشه سلامت باشی
مامانی
15 خرداد 94 14:53
خوشگل خاله خوشحالم که سالم وسلامتی ...........
مامان و بابایی دخمل بلا
15 خرداد 94 16:53
سلام الهام جون گل و نازنینم , مامانی مهربون سلنای خوشگلم خداروشکر که همه چی خوب بوده و سنای گلم سالم و سلامته ... به امید سلامتی همه بچه های گل روی زمین ... عزیز دلم بابت رایت به فاطمه جونی ما بینهیت ازت سپاسگزارم ... خیلی لطف کردی دوست مهربونم ... دوستتون دارمممممم و میبوسمتون ... سلنای شیرینم رو از طرف من ماچ مالیش کن حسابی ...
مامان هادی
16 خرداد 94 11:42
سلام مامان سلنا.اول تولد سلنا خانوم ، بعد هم سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم.انشالا که سالم و سلامت 120 سال با شادی جشن هاتون رو برگزار کنید . الهام جون اگه زحمتی نباشه میشه آدرس این مرکز پایش و سلامت رو بهم بدی؟؟
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم ممنونم عزیزم مرکز پایش و تکامل شهید خانلی منم شمارشو از 118 گرفتم گفتم مرکز بهداشت شهید خانلی رو میخوام تو خیابان منصور بعد زنگ زدم وقت گرفتم عزیزم من شمارشو پاک کردم چون اصلا راضی نبودم ولی 118'داره ادرسشم پل منصور به طرف ابرسان زیرگذر نمیری از روی پل میری کوچه دوم هستش
طناز (مامان آروين)
18 خرداد 94 15:13
سلام الهام جان ، سالگرد ازدواج تون و تولد گل دخترتون مبارررررررررررررك. تو مطالبت ديدم كه اسم دكتر سخا رو نوشتيي منم آروين رو ميبرم اونجا هميشه. خيلي دكتر خوبيه. موفق باشيد. اين بوووس برا سلنا جوووووون
مامان آروین(مهناز )
21 خرداد 94 9:47
خصوصی عزیزم
مامان آروین(مهناز )
23 خرداد 94 9:03
ممنونم عزیزم از اینکه پاسخ دادید ان شاءالله همیشه سلنا جون سالم و شاد باشه
نسرین
2 تیر 94 15:38
سلام عزیزم من آدرستون رو از اینستا برداشتم مامان آتاناز خدا دخترتون و واستون نگه داره نازه ماشالا بوس بوس
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممتونم گلم به وب ما سر زدین لطف کردبن
مامان و بابایی دخمل بلا
17 تیر 94 3:31
بی علی اصل عبادت باطل است / بی علی هر کس بمیرد جاهل است / بی علی تقوا گلی بی رنگ و بوست / بندگی همچون نماز بی وضوست ... ایام سوگواری و شهادت امیر مؤمنان , حضرت حیدر تسلیت باد ..... شب قدر است و طی شد نامه هجر / سلام فیه حتی مطلع الفجر / ....... من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم , و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ... التماس دعا دارم در این شبهای خاص و عزیز ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد