سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس سلنا

روز پدر+تولد قمری سلنا جان(سال سوم)

1395/2/2 23:35
نویسنده : مامان الهام
1,557 بازدید
اشتراک گذاری

باید دختر باشی تا بفهمی بالاترین نقطه ی زمین شانه های پدر است

باید دختر باشی تا بدانی وقتی شاهزاده ات را هم پیدا کنی پدر همیشه پادشاهت خواهد ماند

باید دختر باشی تا بفهمی پدر تنها مردی است که دوست داشتنش بی دلیل است

باید دختر باشی تا بدانی آرامشی که در آغوش پدر هست هیج جای دیگر نیست

باید دختر باشی تا بفهمی صدای خنده ی پدر حتی غم ها را هم میخنداند

و باید دختر باشی تا بدانی بدون پدر دنیا چقدر بی رنگ است

پدر فداکارم, همسر مهربانم روزتان مبارک

وقتی برایت مینویسم حس و حالی دارم عجیب

ولی انگار تمام نوشته هایم رنگ و بوی یکسانی دارند

تقصیر من نیست عزیز دلم . . .

تمام من از مادر بودن فقط تویی . . .

هر بار که میخواهم برایت بنویسم عشقم را میگذارم وسط

چند قدمی از آن دور میشوم

دست به کمر زده موشکافانه نگاهش میکنم . . .

هربار از زاویه ای نگاهش میکنم

هربار با کلماتی توصیفش میکنم

ولی حق بده که تمام نوشته هایم رنگ و بوی یکسانی داشته باشند

رنگ و بوی تو . . .

رنگ و بوی تو گل بهشتی

که خدا برای تکمیل خوشبختیمان در باغچه ی کوچک زندگیمان کاشته . . .

گل زیبایم تولدت به تاریخ قمری مبارک

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان و بابایی دخمل بلا
6 اردیبهشت 95 20:55
تولد قمریت مبارکککککک کوچولوی خوشگل خاله ... الهام جونم خیلی زیبا مینویسی ... واقعا زیبا و با احساس
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لظف دارین شما
زیــنب (مامان)
7 اردیبهشت 95 13:08
سلام عزیزم تولد قمری دختر گلت مبارک وانشاالله خدا سایه همسرت رو رو سر شما ودختر گلت سالیان سال حفظ کنه براتون بهترین ها رو آرزو میکنم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم مهربونم
مامان نگار
9 اردیبهشت 95 9:38
خیلی خیلی زیبا نوشته بودی الهام جون واقعا به دل نشست. خدا این عاشقانه هات رو برای دختر گلت دائمی کنه .
مامان الهام
پاسخ
ممنونم مهربونمممم
بابای سلنا
9 اردیبهشت 95 11:09
دخترکم تو زیباترینی همیشه با این باور زندگی کن...خودت را فراموش نکن... .شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشد اما به یاد داشته باش کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرند....عروسکم شاید شاهزاده را همه بشناسند اما باور داشته باش برای پدرت تو ملکه هستی...احساس تو با ارزش است خرج هر کسی نکن... سلنای من تو با ارزشترین موجود زمین هستی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم بابای مهربون دخترم عاشقتم همسرم
محجوب بانو
24 اردیبهشت 95 1:28
سلام عزیزم ماشاالله چه دخمل نانازی دارید
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم لطف دارین
❤فاطمه جون❤
14 خرداد 95 0:20
I love your girl
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد