سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

پرنسس سلنا

هیس . . . اینجا یه فرشته خوابیده

1392/11/21 21:50
نویسنده : مامان الهام
694 بازدید
اشتراک گذاری

  

مثل یه گنجشک کوچیک آروم بخواب مهربونـــــم

چشمـــــاتو روهم بذار من اینجا بیدار میمونــــــــم

کابوس رو زندون میکنم ،خواب بد رو میسوزونـــم

حــافظ خواب تو میشـیـــم من و خدای مهربونــــــم

چشماتـــــو فردا میبینم خوب بخوابی آسمونــــــم 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
11 بهمن 92 13:15
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
مامان آرتين
11 بهمن 92 13:58
سلام.اتفاقي وبلاگ شما رو ديدم.دختر بانمكي داريد. به ما هم سر بزنيد
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما لطف دارین
عاطفه مامان الای
11 بهمن 92 17:17
سلام عزیزم منم عاطفه ممنونم که بهم سر زدی و با هام همدردی کردیمن منظریه میشم شما کجا تشریف دارین ؟ منم لینکت میکنم تا بیشتر به هم سر بزنیم خیلی خوشحال شدم که یازم یه همشریم بهم سر زده دخترت هم که حرف نداره خیلی نازو قشنگه یه بوس گنده واسه سلنا جون
مامان الهام
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم عزیزم از آشناییت خیلی خوشحال شدم ما هم خ دامپزشکی هستیم من هم با اجازه لینکت کردم فدات بوسسسسسسسسسس
نسترن مامی نفس
15 بهمن 92 13:12
وای کوچولو چه نازی تو خدا حفظش کنه حتما براش اسپند دود کنین
نازي مامان پورياپارسا
12 اسفند 92 23:17
ماماني منتظرپست جديد ؟؟؟؟؟؟دخترگلموميبوسم ماماني به ما سربزني ها
مامان الهام
پاسخ
ممنونم دوست خوبم حتما سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد