سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس سلنا

دختر داشتن یعنی آخر خوشبختی

1392/11/12 17:18
نویسنده : مامان الهام
10,073 بازدید
اشتراک گذاری

دختر داشتن قشنگه . . .

دختر داشتن یعنی رنگ زندگیت صورتی

دختر داشتن یعنی کمدی پر از لباسای خوشرنگ

دختر داشتن یعنی اتاقی پر از عروسکای ریز و درشت

دختر داشتن یعنی پچ پچهای شبانه ی مادر و دختری کنار یه تخت کوچک صورتی

دختر داشتن یعنی یه کشو پر از گل سرهای رنگی رنگی

دختر داشتن یعنی لاک های رنگ و وارنگ

خنده های از ته دل،موهای بلند،دامن های زیبا . . .

و در یک کلام دختر داشتن یعنی عشق

خدا جونم ازت ممنونم که لیاقت داشتن دختر رو بهم عطا کردی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بیتا و تینا
13 بهمن 92 19:10
سلام عزیزم واقعا خدایا صد هزار مرتبه شکر که من 2 تا فرشته صورتی دارم گلم ما هم اپیم راستی اجازه میدی منم این متن رو تو وبم بذارم اگر اجازه ندی ناراحت نمیشم
مامان الهام
پاسخ
سلام دوست خوبم فدای فرشته های صورتیت بشم که خیلی نازم آره عزیزم ببنویس که واقعا دختر نعمته
مامان بهار،مهرنگار
13 بهمن 92 21:49
آره والا.چه حالی می کنیم ما دختر دارا
مامان الهام
پاسخ
واقعا دختر نعمته
دوست دار سلنا
20 آبان 94 20:56
من عاشق دخترتونم خیلی دوسش داررررررررم...چقدر نازه و خوشگل و زیبا هست اگه اینجا پیشم بود فقط بوووووووووسش میکردم .... مامان الهام لطفا از طرف من سلنا جون را بوس کنید...برایش آرزوی سلامتی و تندرستی و اینکه هر چی از خدا بخواد خدا زود براش آرزوشو برسونه.....سلنا خیلی دووووووووست دارم من از طرف یک خواهر 14 ساله عاشقتم عزییییییییییییزم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد