سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس سلنا

بازی ها و سرگرمی های مورد علاقه ی سلنا کوچولو

1393/3/17 0:56
نویسنده : مامان الهام
2,315 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان تو این پست میخوام در مورد بازی هایی که من و بابایی باهات انجام میدیم و همین طور سرگرمی های مورد علاقه ات برات بنویسم

بازی بساز و بنداز که من و شما باهم انجام میدیم من با مکعب هات برج میسازم و شما خرابشون میکنی و هر بار با خراب کردنشون کلی ذوق میکنی و واسه خودت دست میزنی که این بازی باعث افزایش قدرت تصمیم گیری و نشانه گیری هدف میشه.

همین طور من و شما با مکعب ها یه بازی دیگه هم انجام میدیم دونه دونه مکعب ها رو میذاریم تو سبد و بعدش شما دونه دونه مکعب ها رو از سبد برمیداری و میدی به من و با هر مکعبی که به من میدی من برات دست میزنم و بهت آفرین میگم شما هم  همین طور برای خودت دست میزنی این بازی باعث میشه تا معنی پر و خالی رو یاد بگیری.

عاشق بازی با دستمال کاغذی هستی و هر موقع جعبه ی دستمال کاغذی در دسترست باشه دونه دونه دستمال ها رو از جعبه بیرون میاری

بذار ببینم کسی نمیاد؟نه مثل اینکه هیچ کس نیست حالا میتونم یه دل سیر با دستمال ها بازی کنم

حلقه های هوش که خیلی دوسشون داری و دونه دونه حلقه ها رو در میاری و میدی به من و همین طور حلقه ها رو میندازی تو جا حلقه ای ولی هنوز به ترتیب بلد نیستی که بندازی

عاشق لپ تاپی یعنی من از دست شما نمیتونم لپ تاپ رو زمین بذارم

ارگت رو هم خیلی دوست داری گاها هم من با ارگت برات آهنگ تولدت مبارک رو میزنم که شما هم خیلی ذوق میکنی

هرموقع کیفم در دسترست باشه فوری میری سراغ کیفم و وسایلاشو میریزی بیرون

اینم فلش کارت ها که من اونایی که یک سیلابی یا دو سیلابی هستن چسبوندم به دیوار اتاقت و گاها باهات تمرین میکنم

وقتی مامانی جوجو میشه

مدام میری سراغ کمدت و وسایل هاشون رو میریزی بیرون و باهاشون بازی میکنی

مامانی اصلا از سلیقه ات تو چیدن وسایل کمدم خوشم نیومده خودم میخوام بچینمشون

گاهی تلویزیون هم تماشا میکنی البته برنامه های مورد علاقه ات رو ،cd نی نی هم که دیگه عاشقشی(البته من سعی میکنم تا دو سالگیت کمتر تی وی ببینی چون تماشای زیاد تی وی در بچه های زیر دو سال باعث روان پریشی میشه)

وقتی سلنای مامان داره تلویزیون تماشا میکنه

همین طور من یا بابایی باهات موش و گربه بازی انجام میدیم که من یا بابایی گربه ی تیز دندون میشیم و شما هم موش میشی من یا بابایی چهار دست و پا میفتیم دنبالت و شما هم از دستمون فرار میکنی، آب بازی -دالی بازی-لی لی حوضک-کلاغ پر هم از بازی های دیگه ی مورد علاقه ات هستن.

 

پسندها (12)

نظرات (17)

namadkadeh
17 خرداد 93 1:43
تو وبلاگم یه عااااالمه ایده های خوشگل دارم واسه سیسمونی و اتاق نینی. میتونید اتاق نینیتونو واقعا تک و شک کنید چون این چیزا اصلااا تو مغازه ها پیدا نمیشه. حلقه های اسم نینی... ریسه اسم... تابلو... جمع کننده پرده... کوسن... عروسکای خوشگل واسه آویز پرده... گیفتای زیبا... که میتونید یا از مدلای داخل وبلاگ انتخاب کنید یا تم اتاقشو بدید مثلا طرح سرویس چوب یا کاغذ دیواری یا سرویس خوابش براتون مث همون طراحی کنم. namadkadeh.blogsky.com اگه خوشتون اومد میتونید با این عنوان لینکم کنید: نمدکده... دوخت حلقه اسم کودک... تزئینات سیسمونی و اتاق کودک
بابایی
17 خرداد 93 8:10
همسر عزیزم واقعا پست عالی بود خیلی خیلی دستت درد نکنه واقعا زحمت کشیدی قربون دختر خوشگلم بشم
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان دینا
17 خرداد 93 10:53
قربونت بشم من سلنا جون افرین به این همه استعداد سلنا جون خیلی دوستت داریم .بچه ها مثل هممن دیگه دینای من دیروز یه بسته دستمال کاغذی 300برگی رو از جعبه اش بیرون کشیده بود دینا داشت می خندید منم از عصبانیت این شکلی بودم
مامان الهام
پاسخ
آره سلنا هم عاشق بازی با دستمال کاغذیه
مامان بهار
17 خرداد 93 13:14
چقدر خوب.آفرین به مامانه پر حوصله.
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی خان زندو بابایی خان زند
17 خرداد 93 18:08
جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان خاله قربونت بره
نیلوفر
17 خرداد 93 18:35
عزیز دلم فدات بشم دختر ناز و باهوش البته بهت میاد خیلی آرومو با ادبم باشی به هر حال خیلی دوست دارم کاش خدا یه دختر مثل تو خدا بهم بده
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون انشاالله شما هم به زودی صاحب یه نی نی خوشگل میشین
خاله مینا
17 خرداد 93 19:35
ایییییییی جوووننننننننمممممممم به این دخملی خوشگلو باهوش پست خیلی جالبی بود عزیزم. سلنا گلی بعدنا با خوندن این پستا کلی ذوق میکنه
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم آره فکر کنم در آینده واسه خودشم جالب باشه
مامانی خان زندو بابایی خان زند
17 خرداد 93 20:20
.......♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ ........................................♥ ........................................♥ ........................................♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ .: ............................ :. ♥ ................................♥ ...........................♥ ......................♥ .................♥ ............♥ ........♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ .......................♥ ...........................♥ ......... ...................♥ ..............................♥ ..............................♥ ......... ...................♥ ..............................♥ ..............................♥ اینم واسه سلنای ناززززززززززززززززم
مامان الهام
پاسخ
وای خاله جونم چه خوشگله هزار تا بوس واسه ی خاله ی مهربونم
مامان الهام
17 خرداد 93 21:21
وااااااااااااااای عزیزم فدای این دختر.....کلی ذوق کردم الهام جون
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله نفیسه
17 خرداد 93 21:37
اخیییییییییییی... قربون خودت و شیرین کاریات ناز گل خاله....
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان مهدیه
17 خرداد 93 23:24
الهی من فدای تو دختر شیطون و بازیگوش بشم
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون
مريم
17 خرداد 93 23:49
پست جالبي بود. از يكنواختي در اومده بود. دوست داشتم. ممنون
❤مامان مهسا❤
18 خرداد 93 11:20
وایییییی عزیزم فدات بشم من خیلی عکسات ناز شدن واسه روی ماه سلنا جونـــــــــــــی
مامان الهام
پاسخ
اینم واسه س خاله ی مهربونم
مامان آنيسا
19 خرداد 93 15:10
فینگیلی بخورمت من
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان اعظم
19 خرداد 93 17:06
به به چه عکسای نازی چه دخمل ملوسی همیشه بخندی عزیز دلم. الهام جون با اجازتون لینکتون کردم دوست داشتید هلیا جون مارو هم لینک کنید
مامان الهام
پاسخ
ممنونم که به وب ما سر زدین منم با افتخار لینکتون میکنم
مامانی دخمل بلا
21 خرداد 93 22:48
سلام مامانی گل و مهربون سلنا جونم خوبی دوست خوب من ؟ این دخترت که منو کشتههههههههه با این ناز و اداش . سلناااااااااااااااااااااااا جونم تو بی نظیری . خیلیییییییییییییی خوشگلی دختررررررررررررر . حرف نداری پرنسس من . مامانی براش اسپند دود کن توروخداااااااااااا . عکساتتتتتتتتتتتت من و کشته با اون صورت نازت . بخورمتتتتتتتتتتتتتتتت .
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم
مامانی دخمل بلا
21 خرداد 93 22:48
جهت دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد , نگهم خواب ندارد , قلمم گوشه ی دفتر , غزل ناب ندارد , همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق دیوانه دلسوخته ارباب ندارد ؟ تو کجایی ؟ شده ام باز هوایی , چه شود جمعه ی این هفته بیایی ؟ به جمالت… به جلالت… دل ما را بربایی…
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد