سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس سلنا

دخترم 26 ماهگیت مبارک

1394/5/4 15:37
نویسنده : مامان الهام
2,443 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخواهد تمام بودن هایت را با همین وضوح و زیبایی ثبت کنم خوابیدنت ...نشستنت...نگاه کردنت...خنده ات...

دلم میخواهد به تعداد تمام خنده هایت,خنده ی ثبت شده در عکسی باشد

به تعداد تمام خواب هایت تصویری از چهره ی غرق در خوابت

به تعداد ثانیه به ثانیه از بونت یادبودی نگه دارم

تا هیچ وقت دلتنگ نشوم برای اینگونه خوابیدنت,اینگونه خندیدنت,اینگونه حرف زدن و دویدن و فکر کردنت

تمام نفس هایم26 ماهگیت مبارک
 

عشق مامان در سواحل هاواییخندونک

میان وعده ی دخترم

سلنا و بابابزرگ مهربونش

اولین تجربه ی کیک درست کردن دخملم

اینم کیکمون که خیلیییییییی خوشمزه شد

موهیتویی که دایی نیما زحمت درست کردنشو کشیده بود که خیلیییی هم خوشمزه شده بود

اولین تجربه ی خمیر بازی من و دخملیم

عشقم تو اتاقش مشغول بازی

عاشق سیب زمینی سرخ کرده ای

در رو باز کردی و کفشای منو پوشیدی

اینم پیراهنی که واسه جشن نامزدی خاله طناز(دخترعمه ی مامان)خریدیم که عاشقشی و بهش میگی دامن

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (10)

مامان هانیه
4 مرداد 94 19:12
ماهگردت مبارک عزیز دلم چه عکس های نازی گرفتی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارین
زهرا مامانن درسا
5 مرداد 94 12:40
عروســــک خانوووووووووووم 26 ماهگیت مبارک. عکسات هم یکی از یکی دیگه خوشگلتر بود الهام جان من برای پست قبلی هم نظر گذاشته بودم ولی انگار نیومده بود!!!!! سلنا جون رو از طرف من ببوووووووووس
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم فدات لطف کردی
عمه فروغ
5 مرداد 94 14:25
26 ماهگردت مبارک سلنای ماهمای جوونم چه عکس های خوشگلی ان شاا.. زنده باشی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
❤مهسا مامان سایمان❤
6 مرداد 94 10:15
____________$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ ماهگردت مبارک سلنا خوشگله
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم فدات
آویسا
7 مرداد 94 12:17
26 ماهگیت مبارک گلم.عاشق خودتو دخملی هستم با این عکسهای زیبا
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم لظف داری عزیزمممممممم
مامان مهدیه
7 مرداد 94 17:53
ااااااخی چه لباس نازی .الهام جون واقعا استادین تو عکاسی فکر کنم کلی هم طول میکشه تا از ووروجک عکس بندازین
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم لطف دارین اره واقعا کلی طول میکشه
مامانی
9 مرداد 94 14:09
زنده باشی شیرینم .......... عالیه .........
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم
م.م
11 مرداد 94 13:07
به به بازم عکسای خوشگل موشگل از یه دختر ماه دوست داشتنی 26 ماهه شدنت مبارک سلنای نازنازی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم مهربونم
نیلوفر
12 مرداد 94 10:36
خاله الهام شما باید عکاس میشدید چه عکسای نازی از سلنا جون گرفتید راستی ماهگردت مبارک سلنای عزیز
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم لطف داری
مهسا مامی رها
18 مرداد 94 15:51
اي جووونم ...چه دخمل نانازي.. با اون دامن توتو خيلي ناز شدي
مامان الهام
پاسخ
ممنونم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد