سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

پرنسس سلنا

نفسم تولد یک سالگیت مبارک

1393/3/3 13:08
نویسنده : مامان الهام
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال پیش در چنین روزی دنیا صدای گریه ی کودکی را شنید،کودکی زیبا و آرام

3 خرداد 92 بیمارستان شمس تبریز نوزادی با قد 49cm و وزن 3300g شد گل سر سبد من،تمام وجودم،عشقم،عمرم،نفسم

روزی که مادر شدم از شوق دیدنت اشک هایم دیدم را تار کرده بود و نمی گذاشت صورت چون ماهت را خوب ببینم

روزی که مادر شدم و تو را در آغوش گرفتم قلبم را ،جانم را ،نفسم را در آغوش داشتم

روزی که مادر شدم قلبم در سینه جایش تنگ شده بود آری با تولد تو دیگر عضوی به اسم قلب در بدنم حس نمیکردم چون ضربانش آنقدر شدت گرفته بود که انگار،نه واقعا قلبم بیرون از بدنم می تپید

چه خوشبختم که مادر تو هستم و چه حس زیباییست مادر شدن

نفسم تولدت مبارک

 

پسندها (7)

نظرات (11)

مامان آیسو وآیسا
3 خرداد 93 13:25
تولدت مباررررررررررررررررررک سلنا ناززززززززززززززززززززززززم
بابایی
3 خرداد 93 13:39
قربون دختر خوشگلم بشم بابایی یک سالگیت مبارک باشه آرزوی هر پدر و مادری خوشبختی و موفقیت فرزندشه برات آرزوی خوشبختی و موفقیت زیر سایه حق رو دارم دخترم . از زحمات مادر مهربانت هم تشکر می کنم
خاله مینا
3 خرداد 93 14:33
آخییییییییییییییییییی عزیزم الهی الهی... تولدت مبارک گل خوشبوی من ایشالا صدوبیست سالگیتو ببینم من قشنگم رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم... بازم تولدت مبارک سلنا کوچولوی من
مامان عليرضا
3 خرداد 93 16:05
تولدت مبارک سلنا جونم.ایشالا سالهای سال این روز رو در کنار عزیزانت با شکوه جشن بگیری
مامان السا
3 خرداد 93 16:22
سلام خدا برات نگهش داره تولدش مبارک ایشاله عروسش کنی
حکیمه نیک بخت
3 خرداد 93 17:57
سلنا جوووووووووونم تولدت مباااااارک ایشالاصدساله شی نه صدوبیست ساله شی نه صدوبیست سال کمه همیشه زنده باشی
خاله نفیسه
4 خرداد 93 0:27
الهام جان چه قشنگ و با احساس نوشتی....
مامان ستیانفس
4 خرداد 93 1:31
تولدت مبارک عزییییییییییییییییییییییییزم
مامان دینا
4 خرداد 93 10:52
سلنا جون تولدت مبارک ایشالله تولد 120 سالگیت رو بگیری
❤مامان مهسا❤
4 خرداد 93 13:24
``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} سلنا جون تولدت مبارک
دوست تازه
4 خرداد 93 13:37
تولد تولد تولدت مبارک... سلنای عسل تولدت مبارک باشه... الهی صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد