سلنا نفس مامان و باباسلنا نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

پرنسس سلنا

روزانه های دخترم

1394/2/15 17:0
نویسنده : مامان الهام
1,211 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان چند وقتیه که  از روزمرگی هات ننوشتم باور کن خیلی دلم میخواد بیام و دقیقه به دقیقه ی  دوران کودکیتو اینجا ثبت کنم ولی این روزها سرم حسابی مشغوله تو هستش بیشتر از قبل شیظنت میکنی و بیشتر از قبل به وجود من نیاز داری دوست داری همش باهات بازی کنم به همین دلیل چند وقته فرصت نکردم در مورد کارای جدیدت بنویسم

نفس مامان دندون شانزدهمت رو 14 اسفند ماه در آوردی و الان 16 تا دندون داری

از 22 ماهگیت میتونی از یک تا ده رو بشمری اول یاد گرفتی از هشت تا ده  رو میشمردی و به مرور یاد گرفتی از یک تا ده رو میشمری آفرین دختر باهوش مامان چند روزه یاد گرفتی به انگلیسی از یک تا سه رو میشمری

لغات انگلیسی جدیدی که یاد گرفتی:وقتی میگم سلنا به پیشی چی میگن میگی: cat

به هاپو چی میگن میگی: dog

به سلام چی میگن میگی:Hi

صدای اکثر حیوانات رو بلدی  صدای اسب رو هم کو کو (پیتکو پیتکو) میگی اکثر فلش کارت هارو بلدی

تقریبا میشه گفت به طور کامل صحبت میکنی و هرچی میگیم تکرار میکنی هزار ماشاالله خیلی زود تونستی حرف بزنی البته هنوزم معنی بعضی از کلماتتو فقط من و بابایی میدونیم چند تا جمله رو به هم ربط میدی و خلاصه قشنگ حرف میزنی دیگه انقدر کلمات جدید بلدی که نمیشه همشو اینجا نوشت

عاشق چسبوندن برچسب روی کاغذ هستی و همین طور عاشق قصه گفتن هستی و هر شب بابایی برات قصه میگه

چند روز قبل برای اولین بار خودت واسه ی عروسکت اسم گذاشتی قبلی ها رو من برات اسمشونو گذاشته بودم یکی از عروسک هاتو که اسم نداشت از تو کمدت درآورده بودی بهت گفتم سلنا اسمشو چی بزاریم گفتی محیا

اسم خودتو میدونی و وقتی از میپرسیم میگی سلنا فامیلیتو هم میدونی

وقتی بهت میگم اسم میوه ها رو بگو اسماشونو میگی اسم غذاهارو هم میدونی و قتی ازت میپرسم اسم چندتا غذا رو بگو میگی

یه شعر کوتاه یاد گرفتی:تاب تاب عباسی  خدا منو بغل(به جای خدا منو نندازی میگی خدا منو بغل)

از رنگ ها قرمز رو یاد گرفتی البته میدونی رنگ آسمون آبیه

خلاصه دیگه خانومی شدی برای خودت و شدی همدم مامانی و بابایی

این عکس هم برام جالب بود و دوست داشتم تو وبلاگت بزارمش جریان عضو شدنم تو کلوپ مامانای خرداد 92 رو که تو چند پست قبلی برات گذاشته بودم تو کلوپ یه لیستی درست کرده بودیم که تو لیست مشخصات مادر جنسیت بچه و تاریخ احتمالی زایمان نوشته شده بود و یه لیست هم بعد زایمان یکی از بچه ها زحمت کشیده بود و درست کرده بود این عکس لیست که نفر 17 لیست من هستم.

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مینا
17 اردیبهشت 94 15:41
سلاااااااااااام عزيزم اي جووووووووونم قربون دخملي عسل بشم من كه هم حسابي شيطون شده و هم كلي شيرين زبون شده. ازجاي من روي ماهشو ببوس عزيزدلممممممممم الهام جونم خيلي وقته بهم سرنزديا
مامان مهدیه
21 اردیبهشت 94 14:42
ماشالله به این دختر ناز که کلی باهوشه
ĸoѕαr
23 اردیبهشت 94 20:01
سلام خاله جونم...خوشحال میشم بهم سربزنید.راستی من شمارو لینک کردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس سلنا می باشد